X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

VW up! i Beetle crash testy

2011-11-26
Strona główna -> Volkswagen -> Beetle -> 2 (2011-dziś)

Funkcja awaryjnego hamowania w mieście (element wyposażenia dodatkowego) aktywuje się automatycznie przy prędkości między 5 a 30 km/h. Za pomocą czujnika laserowego (umieszczonego w górnej części przedniej szyby) monitoruje obszar o promieniu 10 m przed up! rozpoznając ewentualne zagrożenie kolizją. Jeżeli wystąpi ryzyko uderzenia w nieruchomy lub poruszający się w tym samym kierunku obiekt, a kierowca nie zareaguje, zwiększone zostanie ciśnienie w układzie hamulcowym. Drugi stopień działania systemu to zwiększenie czułości hydraulicznego asystenta hamulców. Zależnie od sytuacji, na trzecim etapie system zainicjuje automatyczne hamowanie z pełną siłą aż do zupełnego zatrzymania pojazdu lub w przypadku, gdy kierowca wciśnie pedał hamulca niewystarczająco mocno – zwiększy siłę działania hamulców. W zależności od prędkości jazdy i sytuacji funkcja hamowania awaryjnego, poprzez automatyczne przyhamowanie, pozwala zmniejszyć skutki wypadku lub nawet całkowicie uniknąć zderzenia.

 

Po modelach Golf, Golf Cabriolet, Jetta, Passat, Polo, Scirocco, Sharan i Tiguan nowy up! i Beetle są kolejnymi modelami Volkswagena, które zdobyły maksymalną notę 5 gwiazdek w testach Euro NCAP. To dowód, że bezpieczeństwo ma dla Volkswagena priorytetowe znaczenie i to niezależnie od wielkości samochodu.

 

 

 

źródło: Volkswagen

« < 1 2 > »

Komentarze