X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Audi A8 hybrid dane techniczne

2012-04-23
Strona główna -> Audi -> A8 -> D4 (2010-dziś)

Wnętrze charakteryzują lekko prowadzone linie, łatwa obsługa oraz najwyższa jakość wykonania. Kierowca może odczytać wszystkie ważne informacje na temat napędu hybrydowego na poszczególnych wyświetlaczach. Fotele oferują opcjonalną funkcję wentylacji i masażu, diody wykorzystane do oświetlenia wnętrza gwarantują niepowtarzalną atmosferę.

W modelu A8 hybrid Audi oferuje szeroką gamę systemów Infotainment. System dźwięku przestrzennego Bose należy do wyposażenia standardowego. Nagłośnienie Bang & Olufsen jest jedną z opcji, podobnie jak MMI Navigation z panelem dotykowym umożliwiającym wprowadzanie liter oraz cyfr.

Idealnym uzupełnieniem tego multimedialnego centrum jest telefon samochodowy online z Bluetooth, który łączy się z Internetem za pośrednictwem technologii UMTS. Pasażerowie mogą surfować po internecie oraz wysyłać i odbierać e-maile dzięki wbudowanemu hotspotowi WLAN. Kierowca natomiast korzysta ze spersonalizowanych usług internetowych, m.in. informacji drogowych Audi online.

Systemy wspomagające oraz komunikacyjne dostępne w modeluA8 hybrid, to również najbardziej nowoczesne rozwiązania techniczne. Należy do nich asystent jazdy nocnej z funkcją rozpoznawania pieszych oraz asystent parkowania, który pomaga kierowcy używając czterech małych kamer. System bezpieczeństwa Audi pre sense basic również należy do wyposażenia standardowego.

Audi A8 hybrid w skrócie
Napęd

  • Wydajny, równoległy, pełny system hybrydowy, silnik 2.0 i silnik elektryczny połączone za pośrednictwem sprzęgła
  • Specjalna, płynnie przełączająca skrzynia biegów, oparta na bazie ośmiobiegowej skrzyni tiptronic
  • Akumulator litowo-jonowy generujący moc 1,3 kWh z dwukierunkowym chłodzeniem powietrzem
  • Moc systemowa 180 kW (245 KM), maksymalny moment obrotowy to 480 Nm
  • Od 0 do 100 km/h w 7,7 sekundy, prędkość maksymalna: 235 km/h
  • Zużycie paliwa w cyklu UE na poziomie 6,3 litra na 100 km (147 g CO2 na km)
  • Jazda z użyciem napędu elektrycznego na odcinku o długości do trzech kilometrów do 100 km/h
  • Łączna waga wszystkich komponentów hybrydowych wynosi tylko 130 kg
« < 1 2 3 > »

Komentarze