X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Renault - ofensywa na rynkach pozaeuropejskich

2012-07-13
Strona główna -> Renault -> Grand Scenic

Azja i Pacyfik
Dzięki 116 824 sprzedanym samochodom sprzedaż Grupy wzrosła o 3,5%. Jej udział w rynku utrzymuje się na stabilnym poziomie 0,6%. W Korei Południowej sprzedaż marki Renault Samsung Motors spadła o 41,7%. Firma wprowadziła plan restrukturyzacji w celu trwałego wzmocnienia swojej konkurencyjności. W Indiach, po wprowadzeniu w czerwcu 2011 r. Renault Fluence, a we wrześniu Koleosa, w styczniu 2012 r. marka Renault rozpoczęła sprzedaż modelu Pulse. Do końca 2012 r. na rynku tym zostanie wprowadzonych pięć modeli i powstanie 100 punktów sprzedaży.

Perspektywy handlowe na rok 2012. Światowy rynek samochodowy w 2012 r. powinien nadal rosnąć na poziomie +5%, przy czym sytuacja będzie mocno zróżnicowana: wzrost na rynkach pozaeuropejskich i spadek na rynku europejskim od 6% do 7%. Na rynku francuskim nadal będzie utrzymywał się spadek w granicach 10% - 11%.
Po wprowadzeniu 5 nowych produktów w pierwszym półroczu (Twizy, Pulse, Talisman, Lodgy i Dokker), ofensywa produktowa będzie nadal kontynuowana w drugiej połowie roku wraz z:

  • pojawieniem się Nowego Clio i ZOE
  • poszerzeniem gamy Entry dzięki wprowadzeniu Nowego Logana i Nowego Sandero
  • zwiększeniem produkcji Dustera, który po swoim debiucie na rynku rosyjskim i kolumbijskim pojawi się również w Indiach.

Spełnione są warunki umożliwiające dalszy wzrost Grupy Renault na rynkach pozaeuropejskich w drugim półroczu 2012 r. Zwiększenie sprzedaży w stosunku do wyników z 2011 r. będzie zależało jednak w znacznej części od sytuacji ekonomicznej i finansowej w Europie, która na tym etapie jest jeszcze bardzo niepewna - oświadczył Jérôme Stoll.

 

źródło: Renault

« < 1 2 3 4 > »

Komentarze