X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Quattro - 30 lat sportowej myśli Audi

2013-06-19
Strona główna -> Audi -> TT -> 8J (2006-dziś)

Świetnie rozwija się również projekt specjalny spółki - Audi Sport customer racing. Wytwarzane przez quattro GmbH wyczynowe Audi R8 LMS, wraz ze swoim poprzednikiem, ponad 150 razy zwyciężało w wyścigach. W 2012 roku ten wyścigowy samochód serii GT wygrał m. in. 24-godzinny wyścig na torze Nürburgring i wyścig w Spa-Francorchamps. Nie tak dawno, bo na początku kwietnia tego roku, firma oddała do użytku setny już egzemplarz tego wyczynowego auta. Trafiło ono do wyścigowego zespołu MS RACING. „Bilans naszych sukcesów w sporcie to 18 tytułów mistrzowskich oraz zwycięstwa w 24-godzinnych wyścigach długodystansowych na torze w Nürburgring, w Spa, Daytona i Zolder. Wszystkie sukcesy, to widoczny dowód wysokiej jakości samochodów sportowych Audi, które co należy podkreślić, w połowie bazują na rozwiązaniach z pojazdów seryjnych. Oddając do użytku setny już egzemplarz wyczynowego Audi, umacniamy naszą wiodącą pozycję w świecie sportów motorowych. Audi R8 startuje bowiem w wyścigach w Australii, Azji, Europie, Północnej i Południowej Ameryce.“ – podsumowuje sukcesy szef spółki, Franciscus van Meel.

Od roku 1996, spółka quattro GmbH wyprodukowała ok. 75 500 samochodów o nieprzeciętnej, sportowej mocy. Sprzedaż znacznie wzrosła przede wszystkim w minionej dekadzie; z 2,5 tysiąca egzemplarzy w roku 2000, do 11,5 tysiąca aut w roku 2012. W tym samym roku, do rąk klientów oddano 160 tysięcy zindywidualizowanych pojazdów i sprzedano prawie 2,5 mln akcesoriów. W bieżącym roku quattro GmbH zamierza sprzedać 15 tysięcy egzemplarzy R8 i RS. Motorem wzrostu sprzedaży mają być nowe modele: RS 5 Cabriolet, RS 6 Avant, RS 7 Sportback i RS Q3. Oferując łącznie osiem modeli RS, stworzono największą paletę w dotychczasowej historii tych pojazdów. By móc oferować je klientom na całym świecie, firma intensywnie rozwija działalność w USA, Chinach, Rosji i w krajach Bliskiego Wschodu. „Zdobywamy nowe rynki i zwiększamy sprzedaż. Kluczem do tego są nowe krótkie serie „wykonane na miarę“, które po części oferujemy w ramach „Audi exclusive concept". Stanowią one silną, ugruntowaną stronę quattro GmbH.” – zapewnia Franciscus van Meel

Zindywidualizowane Audi to unikat, niemożliwy do podrobienia, podobnie jak odciski palców jego posiadacza. Klienci quattro GmbH to wymagający indywidualiści. Interesują się techniką i wzornictwem, przykładają duże znaczenie do wyrafinowanych, indywidualnych rozwiązań szczegółowych. W programie Audi exclusive znaleźć można najszerszą ofertę w tym zakresie, jaka dostępna jest na rynku. Dotyczy to wszystkich modeli, od A1 do R8. Klienci mogą zdecydować się na jeden z pakietów w ramach Audi exclusive line lub stworzyć całkowicie własne Audi.

W przypadku wszystkich możliwości personalizacji wyglądu zewnętrznego i wnętrza pojazdu jakie oferowane są klientom, dużą uwagę przykłada się do tradycyjnych zalet marki Audi – pełnego pasji charakteru, stylu sportowej elegancji i nienagannej jakości wykończenia. Taka strategia przynosi sukcesy. W ubiegłym roku firma dokonała indywidualizacji 160 tysięcy pojazdów, czyli ponad dziesięciu procent wszystkich sprzedanych samochodów marki Audi. W 2015 roku ma to być już 200 tysięcy samochodów.

W ramach programu indywidualizacji, karoseria dostępna jest w jednym z około 100 lakierów. Do tego dochodzi szereg pakietów stylizacyjnych, dokładnie dopasowanych do danej serii. Klienci, dla których indywidualny charakter ich pojazdu ma szczególne znaczenie, mogą nawet zamówić karoserię w skomponowanym przez siebie kolorze. Program stylistyki wnętrza oferuje 16 kolorów, dwa rodzaje skóry, tkaninę alcantara i dziewięć kolorów wykładzin. Wygląd prawie wszystkich elementów siedzeń można określić niezależnie od siebie i ozdobić je kontrastowymi szwami. Można także dowolnie wybrać kolor elementów skórzanych. Zależnie od wybranego rodzaju skóry, quattro GmbH oferuje ekskluzywne listwy ozdobne – pokryte lakierem fortepianowym, z metalu lub cennego drewna. W przypadku dużych modeli, program Audi exclusive obejmuje wyrafinowaną stylistykę podsufitki i tablicy rozdzielczej. Dla przykładu, Audi A8 dostępne jest z takimi udogodnieniami jak chłodzony schowek, składany stolik i wysuwane lampki do czytania na tylnych siedzeniach.

« < 1 2 3 > »

Komentarze