X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Audi, sprzedaż 2013

2014-01-10
Strona główna -> Audi -> A6 Allroad -> C7 (2012-dziś)

W Polsce, po bardzo udanym czwartym kwartale, Audi zakończyło 2013 rok z 5574 samochodami zarejestrowanymi przez klientów. Oznacza to wzrost o 9,1 procent w porównaniu do roku poprzedniego. Największym powodzeniem cieszyły się tutaj modele Audi Q5, Audi A6 i cała rodzina Audi A3.

W Chinach, Audi wzmocniło swą obecność na rynku i przekroczyło zakładany cel roczny: 450 tysięcy dostarczonych klientom samochodów. Do końca grudnia, 491 989 chińskich klientów zdecydowało się na zakup auta marki Audi. To o 21,2 procent więcej w porównaniu z rokiem 2012. Do zwiększenia sprzedaży przyczyniło się zwłaszcza produkowane w Państwie Środka Audi Q3. W ubiegłym roku sprzedano tam 42 501 egzemplarzy tego kompaktowego SUV-a. Obok jego większego brata, Audi Q5, dwucyfrowymi wskaźnikami wzrostu sprzedaży w Chinach mogą pochwalić się także najpopularniejsze limuzyny marki Audi. Sprzedaż modelu A4 L wzrosła w tym czasie o 20 procent i wyniosła 120 450 egzemplarzy, a w przypadku Audi 6 L, o 15,3 procent (153 163 samochodów). Dodatkowo, Audi AG w minionym roku rozszerzyło w Chinach także ofertę cieszących się tu dużym popytem modeli sportowych, wprowadzając na rynek S6, S7 Sportback i RS 5 Cabriolet.

Zdecydowanie pozytywnymi wynikami sprzedaży, Audi zakończyło ubiegły rok także na innych rynkach regionu Azji Południowo-Wschodniej. W Japonii sprzedano 28 735 samochodów Audi, czyli o 20,1 procent więcej niż w roku 2012. W Korei Południowej przyrost wyniósł aż 32,7 procent, co odpowiada liczbie 20 031 egzemplarzy. Dzięki 10 002 sprzedanym samochodom (+11,1 procent), mimo trudnych warunków panujących na rynku, Audi jako pierwszy producent segmentu premium przekroczyło w Indiach pułap 10 tys. aut oddanych do rąk klientów. Japonia, Korea Południowa i Indie to tym samym trzy z ponad 40 rynków, na których Audi zanotowało w 2013 roku nowe rekordy sprzedaży.

 

źródło: Audi

« < 1 2 > »

Komentarze