X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Opel Zafira Tourer, 2014, dane techniczne

2014-03-12
Strona główna -> Opel -> Zafira Tourer

Wysoka wartość momentu obrotowego w dolnym zakresie obrotów zapewnia bardzo dobre przyspieszenie i wzorcową elastyczność. Wyposażona w ten silnik Zafira Tourer rozpędza się od 0 do 100 km/h w 8,9 sekundy, a elastyczność mierzona zdolnością do zwiększenia prędkości z 80 do 120 km/h na 5. biegu wynosi 8,3 sekundy, co jest najlepszym wynikiem wśród siedmiomiejscowych kompaktowych minivanów. Prędkość maksymalna samochodu to 225 km/h, a zużycie paliwa w cyklu mieszanym z systemem Start/Stop wynosi 7,0 l/100 km (pomiar wg standardu NEDC) przy emisji CO2 na poziomie 164 g/km. Wysoka kultura pracy wyrażająca się bardzo niskim poziomem hałasu i wibracji to prawdziwy atut znakomitego silnika Opla, któremu towarzyszy sześciobiegowa manualna przekładnia nowej generacji, oferująca płynną i szybką zmianę biegów.

Benzynowy 1.6 ECOTEC Direct Injection Turbo o mocy 200 KM/147 kW jest jednym z elementów szerokiej ofensywy modelowej i silnikowej firmy Opel. To najmocniejszy silnik Zafiry Tourer, którą Opel oferuje także z następującymi jednostkami napędowymi: flagowy diesel 2.0 BiTurbo CDTI rozwijający moc 195 KM/143 kW i 400 Nm maksymalnego momentu obrotowego, cichy diesel 1.6 CDTI nowej generacji, który przy 136 KM/100 kW i 320 Nm zużywa tylko 4,1 l paliwa na 100 km (CO2: 109 g/km) oraz 1.6 ECOTEC Direct Injection Turbo w wersji 170-konnej (125 kW). Alternatywą dla szerokiej gamy wersji z silnikami benzynowymi i wysokoprężnymi może być Zafira Tourer z silnikiem przystosowanym do spalania skroplonej mieszaniny propanu i butanu (1.4 LPG 140 KM/103 kW) lub sprężonego gazu ziemnego (1.6 CNG).

Zafirę Tourer z najmocniejszym silnikiem można rozpoznać po dwóch końcówkach układu wydechowego oraz dyskretnym, zauważalnym tylko dla spostrzegawczych, czerwonym napisie „turbo” z tyłu pojazdu. Adaptacyjne zawieszenie FlexRide oraz koła w rozmiarze od 17 do 19 cali, dostępne w zróżnicowanej ofercie wzorów, przenoszą moc Zafiry Tourer na drogę.

 

źródło: General Motors

« < 1 2 > »

Komentarze