X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Opel Mokka - podwozie

2012-06-19
Strona główna -> Opel -> Mokka

Nowe zwiększające bezpieczeństwo elementy wyposażenia na pokładzie
Hamulce tarczowe na wszystkich kołach zapewniają wysoką odporność cieplną i doskonałe możliwości hamowania. System ESP w Oplu Mokka jest oparty na nowoczesnej technologii i obejmuje wiele specjalnych funkcji, takich jak system wspomagania ruszania pod górę Hill Start Assist (HSA), czy Hill Descent Control która umożliwia ustawienie stałej prędkości podczas jazdy w terenach o zmiennym nachyleniu i utrzymanie prędkości pojazdu na poziomie nieprzekraczającym 20km/h podczas zjazdu w dół.

Dodatkowo, aby jak najlepiej wykorzystać możliwości zawieszenia, Opel zdecydował się wprowadzić nowoczesny system wspomagania kierownicy EPS (Electric Power Steering), zapewniający większą wrażliwość układu kierowniczego podczas szybkiej jazdy. Rozwiązanie to wchodzi w skład wyposażenia standardowego we wszystkich modelach SUV-a Mokka.

Całkowicie nowa Mokka łączy najlepsze cechy wzornictwa i inżynierii Opla
Mokka — zupełnie nowy SUV Opla — nie tylko rozszerza ofertę produktową, ale przede wszystkim czyni Opla pierwszą niemiecką marką obecną w rozrastającym się segmencie samochodów sportowo-użytkowych w typie subcompact. Mimo swoich 4,28 metrów długości Mokka swobodnie pomieści 5 osób na podwyższonych fotelach. Dzięki połączeniu atrakcyjnego wzornictwa z innowacyjnymi technologiami i wysokiej klasy funkcjonalnością model ten jest dostępny dla szerokiego grona klientów, co w pełni odzwierciedla misję firmy Opel.

Mocy dostarczają trzy wydajne silniki. Wszystkie modele z manualną skrzynią biegów zostały wyposażone w zaprojektowany przez Opla system oszczędzania paliwa Start/Stop. Oferta silników benzynowych obejmuje silnik wolnossący o mocy 85 kW/115KM, pojemności 1,6 l i momencie obrotowym 155 Nm oraz silnik Turbo o mocy 103 kW/140KM, pojemności 1,4 l i momencie obrotowym 200 Nm. W ofercie silników diesel znajduje się natomiast silnik CTDI z turbodoładowaniem o mocy 96kw/130KM, pojemności 1,7 l i momencie obrotowym 300 Nm, który zapewnia wysoką ekonomikę zużycia paliwa i niski poziom emisji spalin. Inne propozycje to silnik 1,7 l CDTI  dostępny zarówno z sześciobiegową manualną skrzynią biegów, jak i z sześciobiegową skrzynią automatyczną lub silnik 1,4 l Turbo, który na razie będzie dostępny z manualną skrzynią biegów, a w przyszłości również ze skrzynią automatyczną.

 

źródło: General Motors

« < 1 2 > »

Komentarze