X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Nowy Volkswagen Scirocco

2014-02-17
Strona główna -> Volkswagen -> Scirocco -> 3 (2008-dziś)

Wnętrze Scirocco R. Podobnie jak na zewnątrz, także we wnętrzu Scirocco R widać wkład Volkswagen R GmbH. Do zindywidualizowanych elementów należy tapicerka Race z logo „R” i szarymi szwami, czarna podsufitka, aplikacje dekoracyjne Carbon Race, czarne aplikacje z połyskiem Piano Black (panel radia, sportowa kierownica multifunkcyjna obszyta skórą i podłokietniki w drzwiach) oraz pedały z nakładkami ze stali nierdzewnej. Tradycyjne są tutaj niebieskie wskazówki specjalnych wskaźników „R” i aluminiowe listwy w progach z logo „R”.

Silniki Scirocco. Nawet o 19 procent oszczędniejsze. Scirocco rocznik 2014 jest wyposażony w najnowocześniejsze czterocylindrowe silniki Volkswagena. Udoskonalone jednostki napędowe z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem spełniają surowe wymagania normy emisji spalin EU 6 i są nawet o 19 procent oszczędniejsze. Wszystkie wersje silników, mimo mniejszego zużycia paliwa, są teraz mocniejsze. Seryjnie wszystkie Scirocco o mocy do 162 kW/220 KM są wyposażone w systemy Start¬-Stop i rekuperacji. Z wyjątkiem podstawowej jednostki napędowej (1.4 TSI), wszystkie wersje napędu mogą być opcjonalnie połączone z dwusprzęgłową przekładnią DSG.

Silniki benzynowe rozwijają moc między 125 a 280 KM. Spektrum mocy czterech silników TSI (benzynowe z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem) rozciąga się od 92 kW/125 KM przez 132 kW/180 KM i 162 kW/220 KM aż do 206 kW/280 KM w Scirocco R. Po raz pierwszy w Volkswagenie zamontowany został 125-konny silnik 1.4 TSI, zużywający o 1,0 litr paliwa mniej, niż jego poprzednik. Nowością w programie jest silnik 2.0 TSI o mocy 180 KM, zastępujący w Europie silnik 1.4 TSI 118 kW/160 KM. Mimo, że nowy silnik dysponuje o 20 KM większą mocą, jest o 0,6 litra oszczędniejszy, niż wersja 160 KM. Kolejną nowością w Scirocco jest zaadaptowany z Golfa GTI silnik 2.0 TSI o mocy 220 KM; zmniejszenie spalania o 1,4 litra w porównaniu z poprzednikiem oznacza redukcję aż o 19 procent.

Silniki wysokoprężne rozwijają moc 150 KM i 184 KM. Dwie jednostki TDI w Scirocco rozwijają teraz moc 110 kW/150 KM i 135 kW/184 KM. Oba silniki spalając 4,1 l/100 km (150 KM) oraz 4,3 l/100 km (184 KM) są ekstremalnie oszczędne. Redukcja zużycia paliwa w porównaniu ze słabszymi silnikami poprzednika wynosi w obu przypadkach 0,8 litra.

Cztery TSI i dwa TDI.Zestawienie danych dotyczących mocy, wzrostu mocy i zużycia paliwa (manualna przekładnia 6-biegowa):

  • 1.4 TSI: 92 kW/125 KM (+3 KM 5,4 l/100 km / 125 g/km CO2.
  • 2.0 TSI: 132 kW/180 KM (+20 KM); 6,0 l/100 km / 139 g/km CO2.
  • 2.0 TSI: 162 kW/220 KM (+10 KM); 6,0 l/100 km / 139 g/km CO2.
  • 2.0 TSI: 206 kW/280 KM (+15 KM); 8,0 l/100 km / 187 g/km CO2.
  • 2.0 TDI: 110 kW/150 KM (+10 KM); 4,1 l/100 km / 107 g/km CO2.
  • 2.0 TDI: 135 kW/184 KM (+ 7 KM); 4,3 l/100 km / 111 g/km CO2.

źródło: Volkswagen

« < 1 2 3 4 > »

Komentarze