X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Nowy Volkswagen CC dane techniczne, wyposażenie

2012-01-30
Strona główna -> Volkswagen -> CC -> 2 (2012-dziś)

Wyposażenie dodatkowe na poziomie klasy wyższej
Do elementów wyposażenia dodatkowego należy zastosowany po raz pierwszy w Volkswagenie system ułatwiający zmianę pasa ruchu Side Assist Plus z systemem ułatwiającym utrzymanie pasa ruchu Lane Assist. Połączenie obu tych systemów umożliwiło rozszerzenie ich funkcji i poprawiło bezpieczeństwo.

Kolejne nowości w Volkswagenie CC to sterowany czujnikiem system Easy Open otwierający bagażnik po wykryciu ruchu nogą za samochodem (w połączeniu z Keyless Access), Dynamic Light Assist (dynamiczna regulacja świateł drogowych) i 360o Optical Parking System jako element Park Assist 2.0, wentylowane siedzenia (przednie) z funkcją masażu (dla fotela kierowcy), przednia szyba podgrzewana bezprzewodowo i odbijająca promieniowanie podczerwone, izolowane folią wyciszającą szyby boczne z bezpiecznego szkła zespolonego, nowy element obsługowy automatycznej klimatyzacji (Climatronic) oraz rozszerzony pakiet Ambiente.

Systemami przeniesionymi z poprzednika do nowego modelu są między innymi ACC (aktywny tempomat z systemem obserwacji otoczenia Front Assist i funkcją awaryjnego hamowania w mieście) oraz DCC (adaptacyjna regulacja zawieszenia, seryjna od 125 kW). Ponadto dla nowego Volkswagena CC oferowane są takie elementy, jak uchylny dach panoramiczny, system nawigacji satelitarnej RNS315 i RNS510 (opcjonalnie z systemem rozpoznającym znaki drogowe), dwa systemy nagłośnieniowe (między innymi Dynaudio Confidence o mocy 600W), zestawy głośnomówiące, złącze multimedialne (MEDIA-IN), pilot bramy garażowej w osłonie przeciwsłonecznej, oświetlenie Ambiente, system kontroli ciśnienia w oponach (informujący o ciśnieniu w każdym z kół), ogrzewanie postojowe, tapicerki ze skóry i kombinacji Alcantary i skóry oraz 17, 18 i 19-calowe obręcze ze stopu metali lekkich.

Klimatyzacja. Osoby, które zdecydują się na automatyczną klimatyzację (Climatronic), będą mogły sprawdzić korzyści, jakie daje czujnik wilgotności. Czujnik ten, wbudowany w okolicy lusterka wewnętrznego, mierzy wilgotność powietrza i tak steruje klimatyzacją, by zapobiec parowaniu szyb i utrzymać wilgotność powietrza we wnętrzu na optymalnym poziomie. Ponieważ sprężarka klimatyzacji pracuje tylko wtedy, gdy jest to potrzebne, zmniejsza się zużycie paliwa i odpowiednia emisja CO2 – być może na pierwszy rzut oka niewiele, ale w połączeniu z innymi rozwiązaniami jest to odczuwalna redukcja spalania.

Silniki, przekładnie i napęd na wszystkie koła

  • Trzy silniki benzynowe i trzy silniki wysokoprężne o mocy od 140 KM do 300 KM
  • Silnik TDI 140 KM zużywa tylko 4,7 litra paliwa na 100 kilometrów

Volkswagen CC napędzany jest nowoczesnymi silnikami benzynowymi i wysokoprężnymi z bezpośrednim wtryskiem. Wszystkie silniki wysokoprężne (TDI) są wyposażone seryjnie w system Start-Stop i system rekuperacji (odzyskiwanie energii hamowania). Wszystkie silniki benzynowe również mają funkcję rekuperacji. Jednostki TDI rozwijają moc 103 kW/140 KM (TDI i BlueTDI) oraz 125 kW/170 KM. Silniki benzynowe w europejskich Volkswagenach CC dysponują mocą 118 kW/160 KM, 155 kW/210 KM i 220 kW/300 KM. Wszystkie jednostki napędowe do 210 KM mogą być połączone opcjonalnie z przekładnią dwusprzęgłową DSG; wersja sześciocylindrowa (300 KM) opuszcza fabrykę seryjnie z DSG i napędem na wszystkie koła 4MOTION. W ciągu roku dostępne będą także wersje 140 KM i 170 KM TDI z napędem na wszystkie koła.

« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 > »

Komentarze