X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Nowy Mercedes-Benz Sprinter dane techniczne

2013-05-15
Strona główna -> Mercedes-Benz -> Sprinter -> 3 (2006-dziś)

Powszechnie uznawane za wzorowe wnętrze Sprintera również zostało poddane modernizacji. Komfort zwiększają nowe pokrycia i tapicerka foteli, grubsze koło kierownicy zapewnia lepszy chwyt, a kratki wentylacyjne wyróżniają się chromowanymi aplikacjami, o ile nabywca zdecyduje się na wielofunkcyjną kierownicę. Przeprojektowana została także dźwignia zmiany biegów.

Sprinter został wyposażony w nową generację nagłośnienia, oferującą zestaw telefoniczny Bluetooth (wraz z klawiaturą i książką telefoniczną) oraz system nawigacji Becker MAP PILOT.

Miliony kilometrów testów; sprzedaż startuje w czerwcu. Projektanci Mercedes-Benz dokładnie sprawdzili nowego Sprintera. Ponad 8 milionów kilometrów pokonanych w trakcie badań przedprodukcyjnych i liczne testy klientów w trakcie codziennej eksploatacji w pełni dowodzą jego wysokiej jakości w chwili rynkowej premiery. Zamówienia na nowego Sprintera ruszają w czerwcu br.; dostawy samochodów rozpoczną się we wrześniu. Jeszcze bezpieczniejszy, bardziej ekonomiczny, przyjazny środowisku i atrakcyjny - po siedmiu latach produkcji i sprzedaży około miliona egzemplarzy nowy Sprinter jest gotów do wzmocnienia swojej pozycji klasowego lidera. To pierwszy samochód dostawczy dostępny z silnikami spełniającymi nadchodzącą normę emisji spalin Euro VI. Kompleksowe działania na rzecz efektywności pozwalają na osiągnięcie wyjątkowo niskiego zapotrzebowania na paliwo - zaledwie 6,3 l/100 km, co odpowiada emisji dwutlenku węgla na poziomie 165 g/km. Nowe systemy bezpieczeństwa windują i tak już wzorowy poziom bezpieczeństwa na jeszcze wyższy poziom, a kierowcy nowego Sprintera korzystają z udoskonalonego kokpitu z nowymi elementami wyposażenia oraz bardziej dynamicznego i komfortowego prowadzenia. Nowy Mercedes-Benz Sprinter trafi do sprzedaży 1 czerwca; dostawy rozpoczną się we wrześniu br.

Nowa, atrakcyjna twarz Sprintera. Nowy Sprinter natychmiast zwraca uwagę pewnością siebie i dynamicznym spojrzeniem. Zgodnie z obecnym językiem projektowania Mercedes-Benz, osłona chłodnicy została poszerzona i wznosi się teraz bardziej pionowo, a trzy perforowane listwy dbają o poprawny przepływ powietrza i wyraźnie nawiązują do wzornictwa znanego z Citana oraz najnowszych ciężarówek spod znaku trójramiennej gwiazdy. Elegancki wizerunek Sprintera podkreśla podcięta oprawa wlotu powietrza. To samo dotyczy nowego, bardziej masywnego zderzaka z silniej zaakcentowaną listwą pod osłoną chłodnicy. Centralny wlot powietrza jest teraz cofnięty, a jego otwór może służyć jako stopień pomocny podczas czyszczenia przedniej szyby. Praktyczne wrażenie potęguje dolna część zderzaka, wzorowana na elementach spotykanych w SUV-ach. Nowe przednie lampy nadają Sprinterowi pełen energii, agresywny wizerunek - ich klosze zyskały ostrzejsze kontury i wkłady podzielone na osobne segmenty. W dolnej części znajduje się miejsce na LED-owe światła do jazdy dziennej. Wyżej poprowadzona maska ma teraz bardziej wyraziste rysy i zapewnia lepszą ochronę pieszym.

Tylny pas Sprintera z centralnie umieszczoną gwiazdą Mercedesa pozostał niemal bez zmian. Model korzysta jednak teraz z dwuelementowych lamp oraz nowego oznakowania. Emblemat "BlueTEC" nawiązuje do zaawansowanych rozwiązań w układzie napędowym. Nowy design obrazuje wysoką jakość Sprintera, manifestowaną przez dokładne połączenia, gumowe osłony krawędzi lamp na styku z maską oraz precyzyjne linie ramki wokół wlotu powietrza, sprzyjające łatwemu montażowi.

Pierwszy van spełniający normę emisji spalin Euro VI. Jedną z wizytówek nowego Sprintera jest układ napędowy: to pierwszy samochód dostawczy dostępny z kompletną gamą silników spełniających normę emisji spalin Euro VI. Najniższe w klasie zużycie paliwa - tylko 6,3 l/100 km

Jednocześnie Sprinter bardziej niż kiedykolwiek wyróżnia się pod względem niewielkiego zapotrzebowania na paliwo. Wybitnym tego przykładem jest średnie zużycie oleju napędowego na poziomie 6,3 l/100 km, co odpowiada emisji dwutlenku węgla równej 165 g/km i reprezentuje poziom samochodów osobowych. Przy okazji, nowy model bije swojego i tak oszczędnego poprzednika o ponad 1 l/100 km, w zależności od wersji. Aby osiągnąć taką efektywność, projektanci Mercedes-Benz zbadali cały zespół napędowy aż do ostatniego szczegółu i zastosowali szeroką gamę zaawansowanych środków.

« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 > »

Komentarze