X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Nowe BMW X1, rok modelowy 2012

2012-05-04
Strona główna -> BMW -> X1

BMW X1 sDrive18i: czterocylindrowy rzędowy silnik benzynowy z technologią zmiennych faz rozrządu VALVETRONIC oraz bezstopniową regulacją VANOS,
Pojemność skokowa 1 995 cc, moc 110 kW/150 KM przy 6400 obr/min, maksymalny moment obrotowy 200 Nm przy 3 600 obr/min,
przyspieszenie 0 – 100 km/h 9,7 s (z przekładnią automatyczną 10,4 s),
prędkość maksymalna 202 km/h (200 km/h), Średnie zużycie paliwa 7,7 l/100km (7,9 l/100km),
emisja CO2 180 g/km (185 g/km), norma czystości spalin Euro 5.

BMW X1 xDrive25d: czterocylindrowy rzędowy silnik dieslowski z technologią BMW TwinPower Turbo obejmującą dwie turbosprężarki (Variable Twin Turbo) i wtrysk paliwa common-rail z wtryskiwaczami piezoelektrycznymi (maksymalne ciśnienie wtrysku 2000 bar),
pojemność skokowa 1995 cm3, moc maksymalna 160 kW/218 KM przy 4000 obr/min, maksymalny moment obrotowy 450 Nm przy 1500 – 2500 obr/min,
przyspieszenie 0 – 100 km/h 6,8 s, prędkość maksymalna 230 km/h (z przekładnią automatyczną 228 km/h),
średnie zużycie paliwa 5,9 l/100km (5,5 l/100km),
emisja CO2 154 g/km (145 g/km), norma czystości spalin Euro 5.

BMW X1 xDrive20d: czterocylindrowy rzędowy silnik dieslowski z technologią BMW TwinPower Turbo obejmującą turbosprężarkę o zmiennej geometrii, bezpośredni wtrysk paliwa common-rail z wtryskiwaczami elektromagnetycznymi (maksymalne ciśnienie wtrysku 1800 bar),
pojemność skokowa 1995 cm3, moc maksymalna 135 kW/184 KM przy 4000 obr/min, maksymalny moment obrotowy 380 Nm przy 1750 – 2750 obr/min,
przyspieszenie 0 – 100 km/h 8,1 s, prędkość maksymalna 215 km/h (z przekładnią automatyczną 213 km/h),
średnie zużycie paliwa 5,5 l/100km (5,4 l/100km),
emisja CO2 145 g/km (143 g/km), norma czystości spalin Euro 5.

BMW X1 sDrive20d: czterocylindrowy rzędowy silnik dieslowski z technologią BMW TwinPower Turbo obejmującą turbosprężarkę o zmiennej geometrii, bezpośredni wtrysk paliwa common-rail z wtryskiwaczami elektromagnetycznymi (maksymalne ciśnienie wtrysku 1800 bar),
pojemność skokowa 1995 cm3, moc maksymalna 135 kW/184 KM przy 4000 obr/min, maksymalny moment obrotowy 380 Nm przy 1750 – 2750 obr/min, przyspieszenie 0 – 100 km/h 7,8 s (z przekładnią automatyczną 7,9 s), prędkość maksymalna 220 km/h (218 km/h),
średnie zużycie paliwa 4.9 l/100km (5.0 l/100km),
emisja CO2 129 g/km (132 g/km), norma czystości spalin Euro 5.

« < 1 2 3 4 5 > »

Komentarze



Nermin: Najsłabsza BM'ka jaką widziałem. Nie ma nic wspólnego z prawdziwymi BMW...
2012-05-04 |  20:56:13