X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Nowe Audi RS 6 Avant - dane techniczne, osiągi

2013-05-13
Strona główna -> Audi -> A6 -> C7 (2010-dziś)

Nowe Audi RS 6 Avant wyposażone jest seryjnie w dwudziestocalowe, kute koła z oponami w rozmiarze 275/35 R 20 lub na życzenie, w koła 21-calowe z oponami w rozmiarze 285/30 R 21. Przednie tarcze hamulcowe w stylistyce Wave o średnicy 390 mm, obejmują szczęki sześciotłoczkowych zacisków. Na życzenie, Audi montuje przy przedniej osi wzmocnione włóknem węglowym ceramiczne tarcze o średnicy 420 mm. Elektroniczny system stabilizacji toru jazdy (ESC) posiada tryb sportowy, który można całkowicie deaktywować.

Lekka i stabilna karoseria. Karoserię nowego Audi RS 6 Avant w większości wykonano z wysokiej jakości stopów stali, a w dwudziestu procentach z aluminium. Dzięki lekkiej konstrukcji, nowy topowy model serii A6 waży prawie 100 kg mniej niż jego poprzednik. Biorąc pod uwagę bezpieczeństwo podczas kolizji i kwestie sztywności skrętu, lekka karoseria charakteryzuje się najlepszymi właściwościami.

Intrygujący wygląd zewnętrzny najnowszej wersji RS 6 Avant, to efekt użycia wielu stylizowanych na matowe aluminium lub błyszczących elementów ozdobnych, czarnych osłon oraz poszerzonych progów i wnęk kół. Relingi RS na brzegach dachu, dyfuzor i dwie końcówki rur układu wydechowego RS, nadają autu jednoznacznie sportowego charakteru, wyróżniającego wśród innych modeli serii. Na życzenie, dostępny jest sportowy układ wydechowy RS z czarnymi nakładkami na końcówkach rur. Dzieki niemu, nowe Audi RS 6 Avant ma prawdziwie sportowe brzmienie. Dwa pakiety stylistyczne, Aluminium matt i Carbon, mogą nadać naszemu Audi jeszcze bardziej indywidualny wygląd. W wyposażeniu seryjnym znajdziemy także reflektory ksenonowe Xenon plus z diodowymi światłami do jazdy dziennej oraz diodowe światła tylne. Opcjonalnie dostępne są reflektory diodowe z przyciemnionymi kloszami.

We wnętrzu nowego Audi RS 6 Avant dominuje sportowa czerń. Podziałki wskaźników na tablicy rozdzielczej są białe, a wskazówki czerwone. Charakterystyczna dla stylistyki RS sportowa, pokryta skórą kierownica, ma trzy ramiona i spłaszczony u dołu wieniec o mocno zarysowanych konturach. Elementy ozdobne w kolorze aluminium i lakieru fortepianowego oraz podświetlane listwy progowe z emblematem RS 6, dodają urody pełnemu smaku wnętrzu. Fotele RS z wyraźnie wyprofilowanymi bokami i zintegrowanymi zagłówkami, są montowane seryjnie. Obicia siedzeń wykonano z kombinacji czarnej Alcantary i skóry. Środkowe części siedzisk zdobią stebnowane romby. Z tyłu, RS 6 Avant seryjnie wyposażono w dwa duże, pojedyncze siedzenia ze zintegrowanymi zagłówkami, dopasowane stylistycznie do wyglądu siedzeń przednich. Alternatywnie dostępne jest też duże siedzenie tylne (kanapa), oferujące miejsca dla trzech osób.

W wyposażeniu seryjnym nowego Audi RS 6 Avant znajdziemy również automatyczną klimatyzację o czterech zakresach chłodzenia, system nawigacji MMI Navigation plus z panelem dotykowym MMI touch i system nagłaśniający Audi sound system z dziesięcioma głośnikami. Paleta najbardziej zaawansowanego wyposażenia obejmuje ponadto takie rozwiązania jak Head-up Display, wyświetlacz pokazujący najważniejsze informacje na przedniej szybie, system nagłaśniający Bang & Olufsen Advanced Sound oraz systemy wspomagające, np. tempomat radarowy adaptive cruise control z funkcją Stop&Go oraz asystenta jazdy nocą, który rozpoznaje pieszych i oznacza ich na wyświetlaczu. Uzupełnieniem systemu nawigacji MMI Navigation plus jest system Audi connect z telefonem pokładowym, który umożliwia korzystanie podczas jazdy z usług Audi oferowanych online. Dzięki punktowi dostępu Hotspot (WLAN), pasażerowie mogą do woli surfować w Internecie.

« < 1 2 3 > »

Komentarze