X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Nowa generacja Audi A4 i A4 Avant

2015-07-01
Strona główna -> Audi -> A4 -> B8 (2008-dziś)

Infotainment i Audi connect

  • Opcjonalny, najbardziej zaawansowany system infotainment MMI Navigation plus z polem dotykowym MMI touch i monitorem MMI o przekątnej 8,3 cala, usługi Audi connect, możliwość transmisji danych w standardzie LTE i punkt dostępu do Internetu Wi-Fi Hotspot (WLAN)
  • Na życzenie Audi phone box z możliwością indukcyjnego ładowania telefonów komórkowych
  • Wiele nowych usług Audi connect, w tym funkcja zdalnego sterowania wieloma z nich za pomocą aplikacji w smartfonie, umożliwiającej obsługę i kontrolę pojazdu
  • Audi smartphone interface do integrowania smartfonów posiadających system operacyjny Apple lub Android z systemami samochodu
  • Sprzęt muzyczny Bang & Olufsen Sound System z innowacyjnym dźwiękiem 3D i Audi Tablet w opcji Rear Seat Entertainment – system zapewniającego rozrywkę pasażerom tylnego rzędu siedzeń

Silniki

  • Na początek trzy silniki TFSI i cztery TDI, moc od 110 kW (150 KM) do 200 kW (272 KM), nawet o 25 procent więcej mocy
  • Redukcja zużycia paliwa nawet o 21 procent, nowy rekord – Audi A4 2.0 TDI ultra spala zaledwie 3,7 l oleju napędowego na 100 km (95 g CO2 na km)
  • Wydajny silnik 3.0 TDI w dwóch wariantach mocy
  • Oszczędna jednostka 1.4 TFSI, zużywająca jedynie 4,9 l benzyny na 100 km (114 g CO2 na km)
  • Nowa koncepcja spalania w jednostce 2.0 TFSI ultra o mocy 140 kW, skutkująca zużyciem zaledwie 4,8 l paliwa na 100 km (109 g CO2 na km)
  • A4 Avant g-tron z możliwością wykorzystania Audi e-gazu, wytwarzanego z zachowaniem zasad równowagi środowiskowej

Układ przeniesienia napędu

  • S tronic, tiptronic i manualna skrzynia biegów, wszystkie nowej generacji, S tronic po raz pierwszy w A4 z napędem na przednią oś, obie przekładnie automatyczne z funkcją wolnego biegu
  • Napęd na przednią oś lub stały napęd na cztery koła quattro, selektywny rozkład momentów napędowych na poszczególne koła
« < 1 2 3 4 5 6 7 > »

Komentarze