X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Mitsubishi Outlander PHEV - dabiut

2013-01-10
Strona główna -> Mitsubishi -> Outlander -> 3 (2012-dziś)

  • Fotele dedykowane wersji PHEV obito sztuczną skórą oraz tkaniną ze srebrnym przeszyciem , a w odmianie G Premium Package dostępne są niezwykle wygodne, elektrycznie sterowane i podgrzewane fotele skórzane.
  • Wyraźne, czytelne zegary wzbogaciły się o wskaźnik energii, który na bieżąco informuje o jej przepływie, zużyciu oraz regeneracji. Wielofunkcyjny, kolorowy wyświetlacz LCD HD zapewnia dostęp do licznych funkcji systemu e-Assist oraz danych układów wspomagających kierowcę. Ponadto na ekranie mogą być wyświetlane dane z pokładowego układu nawigacji (w pojazdach wyposażonych w zestaw multimedialny MMCS) oraz informacje o przepływie energii w pojeździe.
  • Dźwignia wybieraka to teraz futurystyczny dżojstik z włącznikiem elektrycznego hamulca postojowego.
  • Podobnie jak wersje benzynowe, Mitsubishi Outlander PHEV posiada przełącznik trybu ECO, w którym zmniejsza się zużycie energii elektrycznej i paliwa, a poprawia wydajność, oraz wyświetlacz systemu ECO Driving Support System, który pokazuje ilość energii elektrycznej zaoszczędzonej w czasie jazdy.

Pojemny bagażnik i wygodna, przestronna kabina. Mimo obecności komponentów układu napędowego PHEV nowa wersja modelu Outlander oferuje praktycznie taką samą przestrzeń ładunkową i podobny komfort przedziału pasażerskiego co jej pięcioosobowe, benzynowe odmiany. Oparcia tylnych foteli dzielą się w stosunku 60/40, a inteligentny system ich składania pozwala dostosować ustawienie do potrzeb ładunkowych lub przewozowych.

 
Nadwozie i podwozie. Mitsubishi Outlander PHEV posiada wzmocnioną konstrukcję nadwozia, która zapewnia wysoki poziom bezpieczeństwa zderzeniowego i stabilności. Wiele uwagi poświęcono również zagadnieniu tłumienia drgań oraz wyciszeniu wnętrza, dzięki czemu oferuje ono bardzo wysoki komfort podróżowania. Modyfikacjom poddano zawieszenie, dzięki czemu pracuje ono ciszej i lepiej radzi sobie z dodatkową masą podzespołów układu napędowego PHEV. Zespół akumulatorów umieszczono pod podłogą kabiny, obniżając tym samym środek ciężkości, co pozwoliło poprawić stabilność i komfort jazdy.
 
Systemy bezpieczeństwa. Wersje G Safety Package, G Navi Package oraz G Premium Package są standardowo wyposażone w zaawansowany system e-Assist poprawiający poziom bezpieczeństwa i komfortu jazdy. Posiada on trzy funkcje – system ograniczający skutki kolizji czołowych (FCM), który pomaga zapobiec najechaniu na pojazd poprzedzający i łagodzi skutki tego typu zdarzeń Drogowych, jeśli już do nich dojdzie, system zapobiegania niezamierzonej zmianie pasa ruchu (LDW), który ostrzega kierowcę w chwilach dekoncentracji, oraz aktywny tempomat (ACC), który zachowuje bezpieczną odległość od pojazdu poprzedzającego, zmniejszając ryzyko najechania.

« < 1 2 3 4 5 6 > »

Komentarze