X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Mitsubishi Outlander PHEV - dabiut

2013-01-10
Strona główna -> Mitsubishi -> Outlander -> 3 (2012-dziś)

Trzy tryby jazdy:
Tryb elektryczny. W trybie elektrycznym pojazd napędzają silniki elektryczne przy przedniej i tylnej osi. Wykorzystywana jest wówczas jedynie energia elektryczna zmagazynowana w zespole akumulatorów, a kierowca może cieszyć się z cichej, ekologicznej i bezemisyjnej jazdy, podczas której pojazd nie zużywa benzyny.  

 
Szeregowy tryb hybrydowy. W tym trybie silnik benzynowy pełni funkcję generatora dostarczając energię elektryczną niezbędną do pracy jednostek elektrycznych. Układ napędowy przechodzi w tryb szeregowy, gdy ilość energii zmagazynowanej w akumulatorach spada poniżej ustalonego minimum lub gdy wzrasta zapotrzebowanie na moc, np. podczas manewru wyprzedzania lub podjazdu pod wzniesienie.  

 
Równoległy tryb hybrydowy. Układ napędowy zostaje przełączony w ten tryb podczas jazdy z dużą prędkością. W tym trybie wydajny silnik benzynowy zapewnia większą część mocy, a moc z motorów elektrycznych dostępna jest na żądanie, gdy przy dużych prędkościach wzrasta zapotrzebowanie na moc, np. podczas wyprzedzania lub podjazdu pod wzniesienie.    
 
Układ napędowy Twin Motor 4WD zapewnia niezwykle dynamiczne osiągi
Połączenie nowego układu napędowego Twin Motor 4WD z zaawansowanym systemem kontroli napędu na cztery koła S-AWC (ang. Super All Wheel Control) zapewnia wyższy poziom stabilności i sprawia, iż pojazd zachowuje się wyjątkowo przewidywalnie niezależnie od warunków drogowych.


Ponieważ motory elektryczne gwarantują stały, wysoki przyrost momentu obrotowego, pojazd przyśpiesza równie dynamicznie, co samochody z dużo większymi silnikami spalinowymi i jednocześnie emituje niewiele substancji szkodliwych.
 
Akumulatory o dużej pojemności gwarantują wysoką funkcjonalność układu napędowego

  • Zasilacz prądu przemiennego zasila dwa gniazdka, z których zasilać można wszelkiego rodzaj urządzenia elektryczne używane podczas wypoczynku lub w sytuacjach awaryjnych. Zapas energii wystarcza zwykle na zasilanie urządzeń codziennego użytku*7 przez okres jednego dnia lub przez około 10 dni, gdy pojazd wyposażono w system generacji energii przez silnik spalinowy*7 (wyposażenie standardowe wszystkich wersji Outlandera PHEV poza wersją E).
  • Akumulatory mogą pracować w trybie ładowania (ang. Battery Charge Mode), który umożliwia wytwarzanie energii elektrycznej przez silnik spalinowy i magazynowanie jej podczas postoju lub w czasie jazdy (podczas 40-minutowego postoju akumulatory zostają naładowane w 80%), oraz w trybie oszczędnościowym (ang. Battery Save Mode), w którym poziom naładowania baterii podtrzymywany jest w trakcie jazdy, a zapas energii może zostać spożytkowany na jazdę w trybie elektrycznym po dotarciu do docelowej miejscowości lub do zasilenia urządzeń elektrycznych.

*7: Wyniki wewnętrznych testów.

« < 1 2 3 4 5 6 > »

Komentarze