X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Mitsubishi Outlander Nowej Generacji

2012-03-07
Strona główna -> Mitsubishi -> Outlander -> 3 (2012-dziś)

Pozbawiony krzykliwości, ale zdecydowany wygląd zewnętrzny uzyskano między innymi projektując wąski, aerodynamicznie ukształtowany wlot powietrza, z chromowanymi liniami w kształcie kija hokejowego wykonanymi tak, by wyglądały jak wyfrezowane z jednego kawałka metalu, zbiegającymi się na środku wokół Trzech Diamentów, a z drugiej strony zamkniętymi wąskimi, ciekawie ukształtowanymi reflektorami nadającymi przedniej partii samochodu „kociego spojrzenia”.
Ta sama wysoka dbałość o estetykę dotyczy projektu wnętrza, do budowy którego zastosowano materiały wysokiej jakości (wykładziny materiałowe, miękkie w dotyku powierzchnie, srebrne lub drewniane akcenty, dodatki w lustrzanej czerni...). Uzyskano dzięki temu deskę rozdzielczą pozwalającą kierowcy lepiej koncentrować się na prowadzeniu samochodu, dając mu także możliwość korzystania z elementów sterujących ergonomicznie rozmieszczonych na ramionach kierownicy oraz z łatwych do odczytania wyświetlaczy o wysokiej rozdzielczości.

Nowa harmonia
Podobnie jak w poprzednim modelu, mocną stroną Outlandera Nowej Generacji będzie możliwość przewozu 5 lub 7 osób* w komfortowym i bezpiecznym wnętrzu. Nie rezygnując z dotychczasowych zalet samochodu, wzmocniono je i dodano nowe, korzystając między innymi z możliwości stwarzanych przez coraz potężniejsze możliwości rozbudowanych systemów elektronicznych.

Poszanowanie środowiska naturalnego: udoskonalono silniki benzynowe oraz Clean Diesel:

  • Dla przykładu, w Europie nowy Outlander będzie dostępny z dwoma silnikami:
  • MMC “4J11” – silnik benzynowy 2.0 l MIVEC o mocy 110 kW (150 KM) z całkowicie nowym układem rozrządu,
  • MMC “4N14” – silnik 2.2 l Clean Diesel o mocy 110 kW (150 KM) z wieloma innowacjami (w tym wyjątkowo niskim stopniem sprężania 14,9:1) i licznymi udoskonaleniami pozwalającymi na łączenie wysokich osiągów z niskim poziomem emisji spalin,

z całkowicie nowym systemem Automatic Stop & Go*,
z całkowicie nową 6-biegową przekładnią automatyczną*
z obniżoną masą (poprzez optymalizację struktury nadwozia i użycie wytłoczek z blachy stalowej o podwyższonej wytrzymałości,…),
wszystko to pozwoliło znacząco obniżyć zużycie paliwa i emisję spalin poniżej zakładanej wstępnie emisji CO2 do 130 g/km*.


Zaawansowane systemy bezpieczeństwa:

  • zastosowanie adaptacyjnego tempomatu (Adaptive Cruise Control)** System ten pozwala na utrzymywanie bezpiecznej odległości za poprzedzającym pojazdem, nawet w czasie bardzo wolnej jazdy, przy dużym nasileniu ruchu,
  • zastosowanie systemu zapobiegania kolizjom czołowym (Forward Collision Mitigation)** System ten wykrywa przeszkody na drodze przed pojazdem i automatycznie aktywuje hamulce, by pomóc w uniknięciu zderzenia z przeszkodą.
« < 1 2 3 4 > »

Komentarze