X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Mistrzowie Juventusu w kampanii Jeep'a

2013-02-18
Strona główna -> Jeep -> Wrangler -> 3 (2006-dziś)

Nowa kampania reklamowa jest w pełni zgodna ze strategią komunikacyjną marki Jeep, charakteryzującą się niezmiennie niekonwencjonalnymi wyborami. Publiczność będzie mogła poznać wartości reprezentowane przez te dwie marki, będące ikonami historii ich świata. Jeep może pochwalić się światową renomą marki, której samochody sprzedawane są w ponad 120 krajach na całym świecie. Od wprowadzenia pierwszego modelu, w 1941, wyprodukowano i sprzedano ponad 15 milionów samochodów na całym świecie. Juventus ma podobnie chlubną przeszłość: założony w 1897 roku, klub posiada ponad 250 milionów fanów na całym świecie (ponad 11 mln w samych Włoszech) i może się poszczycić szeregiem sukcesów, w tym trzydzieści oficjalnych tytułów mistrza kraju, dziewięć Pucharów Włoch i pięć Superpucharów Włoch. W rozgrywkach międzynarodowych zespół zwyciężył dwa razy w Lidze Mistrzów, zdobył dwa Puchary Zdobywców Pucharów, a także trzy Puchary UEFA.

Dla umocnienia partnerstwa z Juventusem, Jeep podjął decyzję o współpracy z Andrea Pirlo, czyniąc Go światowym Ambasadorem tej marki w bieżącym roku, z możliwością przedłużenia na następny rok. Pirlo będzie uczestniczyć w działaniach PR, zdjęciach i inicjatywach związanych z marką Jeep.

 

źródło: Fiat

« < 1 2 > »

Komentarze