X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Mercedes Viano Marco Polo, wyposażenie

2012-03-21
Strona główna -> Mercedes-Benz -> Viano

Deska rozdzielcza: wygodna i przyjazna. Z pozycji kierowcy i pasażera kokpit Viano Marco Polo błyskawicznie przywodzi na myśl samochody kempingowe. Koło multifunkcyjnej kierownicy i gałka dźwigni biegów zostały obszyte skórą nappa, dzięki czemu są wyjątkowo przyjemne w dotyku. Za obsługę standardowego komputera pokładowego odpowiadają przyciski na kierownicy. Wśród funkcji komputera znalazło się m.in.: średnie zużycie paliwa oraz przewidywany zasięg. Modele z nadchodzącego roku 2012 otrzymają nowy panel wskaźników z eleganckim, białym podświetleniem. Deskę rozdzielczą pokrywa wysokiej jakości miękka powierzchnia SoftTouch, a mistrzowską jakość wykonania podkreślają ozdobne listwy (standardowo deseń orzechowego drewna w kolorze brązowym, opcjonalnie - w kolorze czarnym). Komfortowe fotele zostały uzbrojone w seryjną regulację kąta pochylenia podłokietnika. Podróż uprzyjemniają uchwyty na kubki oraz szereg schowków na drobiazgi. Dzięki szerokiemu zastosowaniu materiałów izolacyjnych, do uszu pasażerów nie docierają żadne nieprzyjemne hałasy. Udogodnienia takie jak klimatyzacja, elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne, światła przeciwmgłowe czy zdalnie sterowany centralny zamek należą do wyposażenia standardowego.

Czysty i ekonomiczny dzięki technologii BlueEFFICIENCY. Wakacje na łonie natury bez szkody dla środowiska nie muszą wykluczać podróży kamperem, jeśli mamy do czynienia z Viano Marco Polo. Każdą z wersji silnikowych charakteryzuje wyśmienita wydajność, każda spełnia normę emisji spalin Euro V, każda oferuje wreszcie najwyższą kulturę pracy i satysfakcjonujące osiągi. Czterocylindrowe turbodiesle R4 o pojemności 2,1 litra oraz turbodiesel V6 o pojemności 3 litrów legitymują się rekordowo niskim zapotrzebowaniem na paliwo. Za ich zaletami kryje się nie tylko zaawansowana technologia Mercedes-Benz, ale i seryjny we wszystkich wersjach Viano pakiet BlueEFFICIENCY, na który składa się inteligentne sterowanie wybranymi układami samochodu, funkcja ECO start/stop, wskaźnik optymalnej zmiany biegu, ECO pompa wspomagania kierowniczego, opony o zmniejszonych oporach toczenia oraz - nowość - system zarządzania energią, pozwalający na odzyskiwanie jej podczas hamowania.

Świadectwem przynależności do rodziny BlueEFFICIENCY jest emblemat, umieszczony poniżej słupka A. Dzięki zastosowaniu tej technologii Mercedes-Benz wyznacza zupełnie nowe standardy - żaden inny producent nie poczynił dotychczas tak wielu kroków w kierunku ograniczenia zużycia paliwa i emisji spalin. W sam raz, by odkryć uroki dziewiczych krajobrazów Toskanii.

Mocne, płynnie pracujące cztero- i sześciocylindrowe silniki Diesla. Czterocylindrowe jednostki wysokoprężne Viano Marco Polo mają znakomite maniery i zależnie od wersji, osiągają moc 100 kW (136 KM) lub 120 kW (163 KM) oraz maksymalny moment obrotowy, odpowiednio, 310 Nm dostępny już przy 1400 obr./min lub 360 Nm, generowany przy 1600 obr./min. Średnie zużycie paliwa według cyklu NEDC dla obu wersji wynosi zaledwie 7,2-7,4 l/100 km.

Wyjątkowy silnik V6 pod maską Viano CDI 3.0 Marco Polo z czterema wałkami rozrządu i aluminiową skrzynią korbową zapewnia bezkompromisową wydajność w połączeniu z wyrafinowaną kulturą pracy. Osiąga on moc 165 kW (224 KM) oraz maksymalny moment obrotowy 440 Nm i współpracuje standardowo z automatyczną przekładnią, która dodatkowo podnosi wygodę jazdy. Średnie zużycie paliwa (NEDC) wynosi jedynie 8,5-8,6 l/100 km. Wszystkie jednostki wysokoprężne uzbrojone są w wałki wyrównoważające, które wraz z dwumasowym kołem zamachowym gwarantują gładką pracę.

Klienci, którzy potrzebują dodatkowej mocy, mają do wyboru również benzynową jednostkę V6 o pojemności 3,5 litra i mocy 190 kW (258 KM), połączoną z automatyczną skrzynią biegów.

« < 1 2 3 4 5 > »

Komentarze