X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Mercedes-Benz Citan - nowy miejski van z gwiazdą

2012-02-08
Strona główna -> Mercedes-Benz -> Citan

W 2010 roku sprzedaż pojazdów użytkowych Mercedes-Benz sięgnęła 224 tysięcy sztuk, a w roku 2011 odnotowano dalsze wzrosty. Ambitne cele zakładają, że w 2013 roku na drogi wyjedzie 325 tysięcy aut. Nowy Citan odegra w ich realizacji kluczową rolę. Już dzisiaj Mercedes-Benz jest zresztą liderem wśród producentów dostawczych aut średniej i dużej wielkości w Europie Wschodniej. Rynkowy udział firmy sięga tu 18 proc. Również wyniki sprzedaży w Polsce wskazują na rosnącą popularność marki.

Nagroda Image Award dla Vito i Sprintera
W badaniu operatorów flot małej, średniej i dużej wielkości pojazdów dostawczych, modele Mercedes-Benz zdobyły pierwszej miejsce w kategorii wizerunku. Podobnie jak w latach 2010 i 2011, tak i w tym auta spod znaku trójramiennej gwiazdy zdobyły nagrodę Image Award, wręczaną co roku przez znany niemiecki magazyn motoryzacyjny "VerkehrsRundschau".

Utalentowany jak… Vito
Wytrzymałość, niezawodność i oszczędność to tylko trzy spośród licznych zalet Vito. Wszystkie jednostki napędowe modelu spełniają normę emisji spalin Euro 5. Dodatkową redukcję zużycia paliwa umożliwia dostępny opcjonalnie pakiet BlueEFFICIENCY. Wałki wyrównoważające w czterocylindrowych silnikach o mocy 70 kW (95 KM) pod maską Vito 110 CDI oraz 100 kW (136 KM) w przypadku Vito 113 CDI zapewniają wyśmienitą kulturę pracy. Jeszcze wyższy komfort oferują sześciocylindrowe jednostki widlaste. Wariant o mocy 165 kW (224 KM) łączy siłę i moc z niewielkim apetytem, zaś Vito 126 o mocy 190 kW (258 KM) zaprojektowano z myślą o najwyższych oczekiwaniach w dziedzinie dynamiki i wygody.

Gama Vito obejmuje również wersje specjalne. Tam, gdzie liczy się wszechstronność i czynniki ekonomiczne, najlepiej sprawdzi się Vito Crew, przystosowane do przewozu ludzi, bagaży i materiałów. To perfekcyjny wybór, gdy idzie o branże budowlaną czy firmy sprzątające. Vito Shuttle łączy z kolei przestronne wnętrze z komfortowym wyposażeniem i doskonale nadaje się do przewożenia pasażerów - zarówno na krótszych, jak i na dłuższych dystansach.

Układ jezdny Vito zapewnia wygodę i dynamikę prowadzenia dostosowaną do zróżnicowanych potrzeb. W 2010 roku inżynierowie całkowicie przeprojektowali i na nowo zestroili zawieszenie modelu w celu zapewnienia jeszcze większej stabilności, ładowności i komfortu jazdy. Tylna oś wersji Furgon, Mixto i Crewbus została specjalnie dostosowana do ich specyficznych zastosowań.

Przyjaźnie rozmieszczone instrumenty, wysoki poziom komfortu i jakości - ergonomiczna kabina Vito stwarza doskonałe warunki do pracy. Opcjonalne elementy wyposażenia pozwalają przystosować wnętrze do indywidualnych wymagań. Jednym z nich jest na przykład multifunkcjonalna, czteroramienna kierownica ze wstawkami w kolorze matowego chromu. Wszystkie wersje Vito dostępne są również z szeroką gamą zestawów nagłośnienia.

W 2011 roku Vito zostało wielokrotnie docenione, także na rodzimym rynku. Otrzymało ono Złoty Paragon – Nagrodę Kupców Polskich oraz zostało uznane za Przebój FMCG i Flotowe Top Auto 2011.


Mercedes-Benz Sprinter - klasowy lider

Z dopuszczalną masą całkowitą od 3 do 5 ton, Sprinter plasuje się o klasę wagi wyżej od modelu Vito. Gama nadwozi modelu obejmuje liczne warianty, od furgonu i wersji osobowej począwszy, a na luksusowym kamperze i odmianach do specjalistycznej zabudowy kończąc. Dostępne są trzy wersje rozstawu osi, cztery wersje długości i trzy wersje wysokości nadwozia.

Swój sukces Sprinter zawdzięcza licznym atutom: starannie wykończonej kabinie, wydajnym silnikom i dopracowanemu zawieszeniu. Komfort eksploatacji zwiększa przemyślana koncepcja oświetlenia z opcjonalnymi lampami biksenonowymi i statycznym doświetlaniem zakrętów oraz szerokokątne lusterka boczne ze zintegrowanymi kierunkowskazami.

« < 1 2 3 > »

Komentarze