X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Mercedes-Benz A 45 AMG dane techniczne

2013-02-15
Strona główna -> Mercedes-Benz -> Klasa A -> 3 (2012-dziś)

Krótkie naciśnięcie przycisku ESP® aktywuje dynamiczny tryb "ESP SPORT Handling". System zaczyna reagować z opóźnieniem, a na tylne koła trafia dodatkowa porcja momentu obrotowego. Dłuższe przytrzymanie przycisku ESP® uruchamia tryb "ESP OFF" i dezaktywuje działanie układu. Powinien być on używany wyłącznie przez doświadczanych kierowców na zamkniętych torach wyścigowych. Jeśli w trakcie hamowania w trybie "SPORT Handling" lub "ESP OFF" kierowca gwałtownie wciśnie pedał hamulca, funkcje systemu ESP® zostaną przywrócone.

Uzupełnieniem układu ESP® jest funkcja ESP® Curve Dynamic Assist. Podczas jazdy krętą drogą niezauważalne przyhamowanie wewnętrznego koła zwiększa jego odchylenie od osi pionowej i zapewnia jeszcze bardziej precyzyjne prowadzenie. Działanie Curve Dynamic Assist uzależnione jest od aktualnego trybu pracy systemu ESP® i pozwala zachować pełną kontrolę nad autem, zwiększajac aktywne bezpieczeństwo w krytycznych warunkach.

Sportowe zawieszenie AMG z niezależną przednią i tylną osią. W odpowiedzi na potencjał układu napędowego, przednie zawieszenie A 45 AMG ma sztywniejsze zwrotnice, łożyska i zupełnie nową elastokinematykę. W efekcie model jest zwinniejszy w zakrętach i bardziej precyzyjnie podąża obranym torem jazdy. Zastosowanie sztywniejszych łożysk przełożyło się na większe nachylenie kół, a co za tym idzie - wyższe prędkości na łukach.

Wielowahaczowe tylne zawieszenie A 45 AMG to całkowicie nowa konstrukcja. Nowa elastokinematyka osi i łożyska stabilizatorów sprzyjają uzyskaniu maksymalnej przyczepności. Tylna przekładnia została uzbrojona w sztywniejsze ułożyskowanie dla osiągnięcia większej stabilności; rama pomocnicza jest na sztywno połączona z nadwoziem. Sportowe zawieszenie AMG ze specjalnie zestrojonymi amortyzatorami i sprężynami oraz większymi stabilizatorami zapewnia wysokie przyspieszenia i ograniczone przechyły podczas mijania podwójnych szykan.

A 45 AMG porusza się standardowo na lekkich obręczach AMG z podwójnymi ramionami w kolorze grafitowym, zaopatrzonych w ogumienie w rozmiarze 235/40 R 18.


Progresywny układ kierowniczy AMG i wysokowydajny układ hamulcowy AMG
Elektromechaniczny, progresywny układ kierowniczy Dual Pinion AMG z siłą wspomagania dostosowaną do prędkości i stałym przełożeniem (14,5:1) zapewnia neutralną reakcję na ruchy kierownicy. Aby efektywnie wykorzystać przestrzeń, elektryczną pompę zamontowano na przekładni kierowniczej. Wysokowydajny układ hamulcowy AMG z wentylowanymi i perforowanymi tarczami przy wszystkich kołach (350 x 32 mm z przodu oraz 330 x 22 mm z tyłu) pozwala na niezawodne wytracanie prędkości.

« < 1 2 3 4 5 6 7 > »

Komentarze