X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Marka Jeep wraca do Tignes

2013-03-21
Strona główna -> Jeep -> Compass

Pod namiotem Jeepa - znajdującym się na terenie wioski - sponsora X Fest, odwiedzającym Tignes pokazana zostanie nowa seria specjalna Rubicon 10th Anniversary Edition na 10. rocznicę premiery kultowego Wranglera Rubicon. Przedstawiona dopiero dwa tygodnie temu, podczas europejskiej premiery na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Genewie, nowa seria specjalna obchodzi dziesiątą rocznicę ukazania się wersji Rubicon – pojazdu o największym potencjale off-roadowym w gamie Wrangler, najlepszej terenówki spośród wszystkich dostępnych na rynku. Rubicon serii specjalnej wyróżnia się szczególnymi elementami  zewnętrznymi, m.in. nową pokrywą komory silnika Power Dome z dwoma chwytami powietrza oraz 17-calowymi, polerowanymi obręczami kół felgami Rubicon z lekkiego stopu lakierowanymi na czarno i czerwonym logo Wranglera.  Ekskluzywnymi akcentami wystroju wnętrza są tapicerowane czerwoną skórą siedzenia z logo „Rubicon 10th Anniversary” haftowanym na oparciach foteli oraz czerwone ściegi obszytej skórą konsoli centralnej i kierownicy.. Limitowana edycja będzie dostępna w czwartym kwartale 2013 roku w wersji 3 i 5-drzwiowej, z silnikiem turbodiesla 2,8 litra o mocy 200 KM lub benzynowym Pentastar V6 3,6 litra o mocy 284 KM, oba połączone z pięciostopniową, automatyczną skrzynią biegów.

Dzięki bogatemu programowi imprez, namiot Jeepa będzie ponadto miejscem zapoznania się gości z ofertą modeli z gamy Jeepa.

Na stronie www.jeep-people.com, społeczność Jeep-People będzie miała możliwość śledzenia imprezy X Games w ramach „Jeep Experience". Codziennie ukazywać będą się filmiki, realizowane przez reportera Jeepa Grosa Grossetti- skatera i snowbordzisty, a od 1989 roku komentatora ważnych imprez związanych z tymi dyscyplinami. Każdego dnia użytkownicy będą mogli zapoznać się z programem i aktualnymi wynikami zawodów, zobaczyć wywiady oraz biografie zawodników, emitowane przez ESPN - oficjalny kanał transmitujący wydarzenie. Poza tym, aby zapewnić nowatorską formę wydawniczą, reporter Jeepa będzie wystawiał na próbę zawodników, przeprowadzając z nimi ironiczne wywiady lub będzie im rzucał wyzwania, zachęcając do zmierzenia się w widowiskowych wyczynach, za kierownicą prawdziwych modeli Jeep lub tych zdalnie sterowanych. Zrealizowany materiał filmowy dostępny będzie na wszystkich kanałach społecznościowych Jeepa.

Marka Jeep. Zbudowany w oparciu o ponad 70-letnią historię i dziedzictwo, Jeep jest SUV-em z prawdziwego zdarzenia, liderem w swojej kategorii, charakteryzującym się doskonałymi osiągami oraz wszechstronnością. Jest zaprojektowany dla tych, którzy marzą o niezwykłych podróżach, nie tylko w najbardziej ekstremalnych warunkach, ale również w mieście. Marka Jeep zachęca do korzystania z pełni życia, oferując kompletną gamę samochodów, pozwalających podjąć każde wyzwanie, z zachowaniem maksymalnego bezpieczeństwa. Jeep to marka o niezwykłym charakterze, która  zawsze miała pomysł na swoje miejsce na motoryzacyjnej mapie świata, oferująca innowacyjne produkty, które stają się punktem odniesienia dla całej kategorii samochodów terenowych.

Gama Jeep dla rynków EMEA (Europa, Środkowy Wschód, Afryka) obejmuje modele Compass, Grand Cherokee, Wrangler, Wrangler Unlimited, oraz na wybranych rynkach modele Patriot i Cherokee. Aby zaspokoić potrzeby konsumentów na całym świecie, wszystkie modele Jeepa dostępne są także w wersji z kierownicą z prawej strony, w połączeniu z silnikami benzynowymi i diesel.

2012 rok był bardzo ważnym rokiem dla Jeepa: marka zanotowała w nim absolutny rekord sprzedaży na świecie, sprzedając ponad 700.000 egzemplarzy: najlepszy rezultat uzyskany po rekordowym, 1999 roku. Doskonałe wyniki sprzedaży zostały odnotowane również w okresie dwunastu miesięcy w Europie, gdzie w okresie styczeń- grudzień 2012 marka zanotowała wzrost o prawie 20 procent.

 

źródło: Fiat

« < 1 2 > »

Komentarze