X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Lancia na Międzynarodowym Salonie

2014-03-03
Strona główna -> Lancia

Wyróżniona tytułem „Najlepszego silnika ekologicznego roku 2013" (Best Green Engine of the Year 2013) jednostka ta łączy innowacyjność technologii MultiAir, turbodoładowania i downsizingu TwinAir z możliwością zasilania paliwem metanowym. I to właśnie dzięki technologii TwinAir Turbo możliwe jest stosowanie tego paliwa bez uszczerbku dla przyjemności prowadzenia i mocy napędu.

W porównaniu z wersją benzynową, dwucylindrowy TwinAir bi-fuel ma kilka elementów specjalnych, m.in. kolektor dolotowy, wtryskiwacze paliwa, moduł sterowania (ECM) i utwardzone gniazda zaworowe o specyficznej geometrii. Za sprawą nowoczesnych rozwiązań technologicznych (MutiAir i turbosprężarka) jest to gwarancja niezawodności oraz równie dobrych osiągów zarówno „na benzynie", jak i „na metanie".

Show-car Lancia Ypsilon „Elle". Inspirowana przez prestiżowy „wybieg" debiutuje w Genewie pełna miejskiego blasku, pokazowa wersja Lancii Ypsilon Elle. To idealny przykład najwyższej jakości materiałów, unikalnej kolorystyki oraz mistrzostwa wykonania w każdym szczególe. W kształcie niemal ostatecznym, jest to zapowiedź możliwej postaci i wyposażenia samochodu, którego premiery rynkowej spodziewać się można tuż po wakacjach. Najbardziej dobitna ekspresja elegancji spod znaku Lancii - Ypsilon Elle jest częścią programu współpracy z magazynem modowym „Elle" czytanym przez kobiety zainteresowane poznawaniem trendów w modzie zanim staną się obowiązujące. Pierwsza edycja Lancii Ypsilon Elle w roku 2010 spotkała się z dużym uznaniem Klienteli europejskiej.

Pokazywana na kanwie tego sukcesu koncepcja Ypsilon Elle  pogłębia granice mody i stylu w poszukiwaniu nowych trendów współczesnego życia w mieście. Dowodem - dwutonowa kombinacja barwna nadwozia Black i Cipria GLAM - trójwarstwowa kompozycja metalizowana, której produkcja dopiero ruszy z okazji spodziewanej premiery rynkowej wersji Elle.

Identyczny lakier Cipria GLAM zdobi 16-calowe felgi z lekkiego stopu. Inne charakterystyczne elementy samochodu - plakietki  „Y" błotnikowe, na słupku środkowym i klapie tylnej nadwozia, obudowy lusterek bocznych, atrapa chłodnicy (grille), pierścienie przednich lamp przeciwmgielnych i zewnętrzne klamki drzwi otrzymały wykończenie chromowe. Stylowym dopełnieniem estetycznym jest chromowana końcówka wydechu.

Wytworny charakter wersji Elle widoczny jest także w środku, tapicerowanym szlachetna skórą i Alcantarą. Deska rozdzielcza pokryta jest ziarnistą skórą Cipria GLAM Frau z grafitowymi przeszyciami - zdobiącymi także krawędzie siedzeń, boczki drzwiowe i obrzeża mat podłogowych. Kierownica, gałka dźwigi biegów i daszek panelu wskaźników obszyte są czarną skórą  Salomon Frau z podwójnymi ściegami w kolorze Cipria GLAM.

Kolejnym ekskluzywnym akcentem wystawowej Lancii Ypsilon Elle jest welurowe pokrycie siedziska i oparcia siedzeń „Galuchat". Materiał ten wymaga specjalnych technologii produkcyjnych celem zachowania faktury i odcieni kolorystycznych. Chromowane wykończenie ramek okiennych i listew ozdobnych, wyłożona Alcantarą półka tylna, zagłówki kryte materiałem „Galuchat" oraz podsufitka z mikrofibry Cipria GLAM dopełniają wyszukanej elegancji wystroju wnętrza samochodu.

Można więc bez wahania stwierdzić, że dla designerów Lancia Style Centre najważniejszy w procesie projektowym Ypsilona Elle był dobór materiałów wysokiej jakości i wyszukanych zestawów kolorystycznych. Albowiem kolor nigdy nie był li tylko kwestią estetyki Lancii Ypsilon. Była to także integralna część filozofii produktu, opartej na elegancji, blasku, wyrazistego charakteru, kreatywności i stylu oraz szerokim wyborze opcji indywidualizujących wybranych przez nabywcę pojazdu

 

źródło: Fiat

« < 1 2 3 4 > »

Komentarze