- System kotwiczenia fotelików dziecięcych LATCH - Umożliwia pewne i bezpieczne mocowanie dostępnych na rynku fotelików dziecięcych na tylnych siedzeniach pojazdu.
- Degresywne ograniczniki napięcia pasów bezpieczeństwa (CFR) - Służą do regulacji siły, z jaką pas bezpieczeństwa działa na użytkownika w trakcie kolizji, a więc napinają i następnie zwalniają napięcie pasa w sposób kontrolowany.
- System przeciwdziałający wywróceniu się pojazdu (ERM) - Wchodzący w skład ESC system ERM wykorzystuje czujniki ESC do oceny ryzyka „wywrotki” i w razie potrzeby powoduje selektywne przyhamowanie kół oraz modulację przepustnicy silnika.
- Elektroniczny system stabilizacji toru jazdy (ESC)- Wspomaga utrzymanie zamierzonego przez kierowcę kierunku jazdy. Szczególnie przydatny w krytycznych sytuacjach drogowych, na zakrętach oraz w czasie jazdy na śliskich i luźnych nawierzchniach, m.in. na śniegu, lodzie czy szutrze. W razie wykrycia różnicy między zamierzonym przez kierowcę a rzeczywistym torem ruchu, ESC selektywnie przyhamowuje koła samochodu i steruje otwarciem przepustnicy tak, aby przywrócić pożądany tor jazdy.
- Bezpieczna kolumna kierownicy - W skład kolumny z ręczną regulacją położenia wchodzą dwie hydroformowane, współosiowo ruchome rury umożliwiające pochłonięcie energii zderzenia poprzez złożenie się całej kolumny do przodu. W kolumnie regulowanej elektrycznie wykorzystano specjalnie skalibrowany element pracujący na zginanie, który umożliwia odpowiednie rozproszenie energii.
- System reakcji powypadkowej EARS - Aby ułatwić ratownikom udzielenie pomocy, system EARS powoduje odblokowanie zamków drzwi i zapalenie świateł wewnętrznych w wyniku zadziałania systemu poduszek powietrznych po wypadku. Następuje również samoczynne odcięcie dopływu paliwa do silnika.
- Opuszczanie/podnoszenie okien przednich po jednokrotnym naciśnięciu przycisku - Przyciski opuszczania/podnoszenia okien umieszczone są na panelu drzwi kierowcy i przedniego pasażera.
- Ostrzeżenie o zagrożeniu najechania na poprzedzający pojazd (FCW) - System ten wykorzystuje czujniki radarowe aby ostrzec kierowcę o nadmiernie szybkim zbliżaniu się do poprzedzającego pojazdu, umożliwiając podjęcie odpowiedniego działania celem uniknięcia kolizji.
- Reflektory - ksenonowe (HID) - Zapewniają około trzykrotnie wyższą wydajność świetlną w porównaniu z reflektorami tradycyjnymi, a więc znacznie lepszą widoczność podczas jazdy nocnej.
- System kontroli zjazdu (HDC) - Umożliwia kontrolowany zjazd na podłożu nierównym albo śliskim bez potrzeby naciskania pedału hamulca. System działa selektywnie na każde koło w miarę potrzeby i ogranicza prędkość ruchu pojazdu w zależności od stromizny zbocza.