X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Ford Mondeo Vignale, dane techniczne

2013-09-04
Strona główna -> Ford -> Mondeo -> 4 (2007-dziś)

– Swój ponadczasowy design i najwyższą jakość wykonania Ford Mondeo Vignale Concept zawdzięcza między innymi szerokim inspiracjom – od architektury po świat mody – oraz zastosowaniu najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych, przekonuje Stefan Lamm, dyrektor ds. projektu nadwozia, Ford of Europe.

We wstępnych planach dotyczących tej linii produktowej wybrani autoryzowani przedstawiciele firmy Ford oferować mają dedykowane usługi Ford Vignale. Najwyższa jakość obsługi oraz inspirujące i relaksujące wnętrza pozwolą klientom zapoznać się z wyjątkowymi materiałami i kolorystyką oraz odkryć nowe, intrygujące funkcje i rozwiązania technologiczne.

Wizja projektu Ford Vignale zakłada odbiór i zwrot pojazdu na potrzeby czynności serwisowych, dożywotni darmowy dostęp do myjni oraz zaproszenia na wyjątkowe imprezy oraz pokazy. Ponadto klient odbierający nowy pojazd serii Vignale mógłby liczyć na osobiste przekazanie samochodu przez kierownictwo salonu sprzedaży, a także posiadać przydzielonego asystenta serwisowego oraz otrzymać pakiet dokumentów do zakupionego pojazdu, który obejmuje m.in. elegancki folder ze skóry naturalnej.

Pierwszym modelem serii Ford Vignale, który pojawi się na początku 2015 roku, będzie Ford Mondeo Vignale w wersji sedan i kombi. Następnie na rynek wprowadzane będą kolejne modele, stanowiące odpowiedź firmy na zapotrzebowanie na ekskluzywne produkty marki Ford oraz usługi oszczędzające czas klienta. Bogate wersje wyposażenia samochodów Ford w segmencie CD stanowią obecnie ponad połowę ich sprzedaży w Europie.
 
Oferta produktowa Vignale została również zainspirowana przez ekskluzywne usługi spoza świata motoryzacji, takie jak: pakiety usług lotniczych klasy VIP (indywidualna odprawa, dostęp do wydzielonych stref VIP, itd.), ekskluzywne usługi bankowe i karty kredytowe z prywatnymi doradcami, punktowymi programami lojalnościowymi, usługami typu concierge oraz zniżkami na usługi oferowane przez firmy partnerskie, np. sieci hoteli, restauracje czy centra rozrywki.

– Wyjątkowa oferta Ford Vignale ma spełnić wymagania klientów, dla których liczy się czas i którzy już od wejścia do salonu sprzedaży chcą być traktowani w sposób specjalny, wyjaśnia Gaetano Thorel, wiceprezes ds. marketingu, Ford of Europe.

 

źródło: Ford

« < 1 2 > »

Komentarze