Największym rynkiem zbytu Chevroleta pozostają Stany Zjednoczone, gdzie firma sprzedała w 2012 roku łącznie 1,85 mln pojazdów, jednak ponad 60% całkowitego wolumenu sprzedaży marki stanowią inne rynki.
W Europie Chevrolet zanotował czwarty z kolei rok ze wzrostem udziału w rynku, uzyskując największy w swojej historii udział, wynoszący 1,28%. Wzrost udziału miał miejsce na siedmiu z dziesięciu największych rynków zbytu firmy. W 2012 roku Chevrolet wprowadzi do sprzedaży na całym świecie ponad dwadzieścia samochodów osobowych i użytkowych, w tym pięć nowych lub odświeżonych pojazdów w Europie.
Wraz z globalnym rozwojem firmy, Chevrolet jednoczy swoje działania w zakresie technologii, stylistyki oraz sprzedaży wokół jednej spójnej wizji na platformie komunikacyjnej o nazwie Find New Roads. Find New Roads to wizja odzwierciedlająca ducha pomysłowości zapisanego w genach Chevroleta od początku istnienia firmy. Będzie ona wyznaczała kierunek rozwoju naszych działań we wszystkich możliwych aspektach.
* Wstępne dane techniczne
** Funkcja Siri dostępna jest tylko w wersji beta na następujące urządzenia: iPhone 4S, iPhone 5, iPad (3. i 4. generacja), iPad mini oraz iPod touch (5. generacja) i wymaga dostępu do Internetu. Siri może nie być dostępna we wszystkich językach lub na wszystkich obszarach, natomiast jej funkcjonalność może różnić się w zależności od obszaru. Mogą obowiązywać opłaty związane z korzystaniem z tej funkcji poprzez sieć komórkową.
źródło: General Motors