X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

BMW X1 i Rynek północnoamerykański na celowniku

2012-04-04
Strona główna -> BMW -> X1

Wyprofilowana linia wznosząca się w kierunku tyłu pojazdu, charakterystyczna linia rozciągająca się wokół bocznych szyb oraz wydatne nadkola dodają bocznej części BMW X1 wyrazistego charakteru. Wyraźnie zaznaczone progi są typowe dla modeli BMW X. Boczne kierunkowskazy zostały zintegrowane z zaprojektowanymi na nowo lusterkami zewnętrznymi.

Stylistyka klasy premium nowego BMW X1 jest widoczna także z tyłu pojazdu dzięki nowemu rozmieszczeniu panelu tylnego, zderzaka i osłony podwozia oraz tylnym światłom umieszczonym w nowym miejscu, teraz także otoczonym powierzchnią w kolorze nadwozia. W rezultacie czarne, plastikowe elementy wydają się smuklejsze, a srebrna osłona podwozia zyskała bardziej wyrazistą powierzchnię.

Wnętrze: dopasowane linie, materiały wysokiej jakości, wyszukana kolorystyka. Modyfikacje wnętrza wprowadzone w nowym BMW X1 odzwierciedlają sportową przyjemność z jazdy, nowoczesną wszechstronność oraz wrażenia klasy premium, jakie zapewnia ten samochód. Boczna część skierowanej ku prowadzącemu konsoli środkowej jest teraz płytsza, co podkreśla stylistykę kokpitu skupioną na kierowcy.

Wysokiej jakości galwanizowane powierzchnie wokół drążka skrzyni biegów oraz uchwytu na kubek na konsoli środkowej, chromowana listwa przy przełączniku świateł oraz chromowane akcenty wokół monitora pokładowego (przy wyborze opcjonalnego systemu nawigacji) stanowią elementy dopełniające to ekskluzywne wnętrze. Dodatkowo powierzchnia wokół nawiewów wykończona jest w czarnym kolorze o wysokim połysku.
 
BMW X1: bardziej sportowe i wydajne.
Wersje BMW X1 oferowane w Stanach Zjednoczonych są napędzane silnikami benzynowymi z technologią BMW TwinPower Turbo obejmującą układ turbodoładowania działający w oparciu o zasadę podwójnego doładowania (Twin Scroll), bezpośredni wtrysk paliwa High Precision Direct Petrol Injection, układ płynnej regulacji skoku zaworów VALVETRONIC oraz układ zmiennej regulacji faz rozrządu Double-Vanos. Zarówno w uznanym sześciocylindrowym silniku rzędowym pracującym pod maską BMW X1 xDrive35i – rozwijającym 225 kW/306 KM – jak i w czterocylindrowej jednostce o mocy 180 kW/245 KM napędzającej BMW X1 sDrive28i oraz BMW X1 xDrive28i, technologia ta zapewnia błyskawiczny przyrost mocy, wysoki moment obrotowy oraz ponadprzeciętną wydajność. Oba silniki współpracują ze standardową przekładnią automatyczną oraz elementami z zakresu programu EfficientDynamics, takimi jak funkcja Auto Start-Stop (tylko 28i), odzysk energii hamowania, elektryczne wspomaganie kierownicy, sterowanie agregatami pomocniczymi w zależności od faktycznego zapotrzebowania oraz opony o niskich oporach toczenia. Wszystko to pozwala uzyskać wydajność na najwyższym poziomie w klasie.

Modele BMW X1 sDrive28i z tradycyjnym dla marki napędem na tylne koła oraz BMW X1 xDrive35i z napędem na wszystkie koła będą oferowane wyłącznie na rynku północnoamerykańskim. Inteligentna technologia napędu na cztery koła stosowana w BMW X1 xDrive35i i BMW X1 xDrive28i rozdziela moment obrotowy pomiędzy koła przedniej i tylnej osi w zależności od warunków drogowych i pogodowych. Sterowana elektronicznie technologia BMW xDrive nie tylko optymalizuje trakcję na drogach o słabej przyczepności, ale również zwiększa dynamikę jazdy w zakrętach.

 

źródło: BMW Group

« < 1 2 > »

Komentarze