Do Klientów trafiło 36 410 modeli tej marki, co dało jej udział w rynku na poziomie 12,63%. Warto jednak zwrócić uwagę na bezkonkurencyjnie wysoką sprzedaż wśród Klientów Indywidualnych.
W 2013 roku do Klientów Indywidualnych trafiło 13 375 sztuk modeli ŠKODY. Zeszłoroczna sprzedaż wśród tej grupy Klientów zapewniła ŠKODZIE Citigo (1 746 sztuk), ŠKODZIE Fabia (3 466 sztuk) i ŠKODZIE Superb (1 025 sztuk) tytuł numeru 1 w swoich segmentach.
Nieprzerwane pasmo sukcesów i coraz mocniejsza pozycja ŠKODY na polskim rynku to zasługa atrakcyjnych modeli zaprojektowanych zgodnie z filozofią Simply Clever, które odpowiadają oczekiwaniom Klientów i są oferowane w konkurencyjnych cenach. Można zatem śmiało powiedzieć, że decydując się na modele tej marki, podejmujemy dobrą i mądrą decyzję.
Równie imponująca jest przewaga ŠKODY nad konkurentami, biorąc pod uwagę popularność wśród Klientów Indywidualnych. Nad kolejną marką w tej grupie, ŠKODA ma blisko 3 tys. sztuk samochodów przewagi.
źródło: Skoda
Redaktor naczelny portalu motoryzacyjnego 7dosetki.pl. W branży motoryzacyjnej praktycznie od dziecka. Odpowiada za całą część merytoryczną i plan redakcyjny na portalu.