Jak pokazują wyniki plebiscytu Auto Bild Allrad 2013, Mitsubishi L200 2.5 DI -D to obecnie najlepszy pikap na rynku niemieckim. Zwycięzców ogłoszono w najnowszym numerze magazynu (11/2013 ), a Mitsubishi L200 w wersji Double Cab wygrało dzięki przestronnemu wnętrzu, mocnemu 178-konnemu, turbodoładowanemu silnikowi wysokoprężnemu oraz stałemu napędowi na cztery koła z centralnym mechanizmem różnicowym i reduktorem, co stanowi wyjątkową ofertę w tym segmencie.
W odróżnieniu od konkurencji*, stały napęd Mitsubishi zapewnia najwyższy poziom bezpieczeństwa na drodze nawet przy dużych prędkościach, zapobiegając uślizgowi kół i utracie przyczepności, oraz gwarantuje bardzo wydajną charakterystykę przyśpieszenia. Niewątpliwą zaletą tego modelu jest fakt, że nie występują tu niedogodności, z jakimi muszą się zmagać użytkownicy pojazdów z dołączanym napędem na cztery koła, takie jak chwilowo pogorszone hamowanie, mniej pewne zachowanie w zakrętach czy szybsze zużycie opon. W plebiscycie Auto Bild Allrad doceniono również bardzo dobry stosunek jakości do ceny klasycznego pikapa Mitsubishi, który w wersji L200 2.5 DI-D + jest standardowo wyposażony w klimatyzację, tempomat, technologię Bluetoooth, elektrycznie składane lusterka zewnętrzne oraz przyciemniane tylne szyby. Za podobne udogodnienia u konkurencji trzeba sporo dopłacić.
O L200 bardzo ciepło wyrażali się organizatorzy plebiscytu: „Mitsubishi wygrywa nie tylko bezkonkurencyjnym stosunkiem jakości do ceny, ale także za sprawą wszechstronnego napędu na cztery koła”.
W Polsce Mitsubishi L200 to trzeci najlepiej sprzedający się model wśród samochodów typu pickup (IBRM Samar styczeń-sierpień 2013). Mitsubishi L200 jest dostępny w wersji z pojedynczą i podwójną kabiną, z turbodoładowanymi silnikami Diesla o pojemności 2.5 l. i mocy 136 KM i 178 KM, w ośmiu wersjach wyposażenia. Najtańsze Mitsubishi L200 kosztuje obecnie 73 162 zł netto.
* Nissan Navara 2.5 dCi , Ford Ranger 2.2 TDCi, Isuzu D-Max 2.5 TD
źródło: Mitsubishi
Redaktor naczelny portalu motoryzacyjnego 7dosetki.pl. W branży motoryzacyjnej praktycznie od dziecka. Odpowiada za całą część merytoryczną i plan redakcyjny na portalu.