Samochód powstał w oparciu o standardowego Defendera Hard Top, a pod maską umieszczono silnik Diesla o pojemności 2,2 litra. Jednostka produkująca 120 KM mocy i 360 Nm maksymalnego momentu obrotowego współpracuje z sześciobiegową przekładnią manualną.
Wersja LXV wyróżnia się połyskującym czarnym lakierem Santorini Black, kontrastującym z szarym (Corris Grey) wykończeniem dachu i obwódek reflektorów. Producent zastosował też 16-calowe obręcze aluminiowe Sawtooth z terenowymi oponami oraz specjalne plakietki dekoracyjne.
Wewnątrz znalazły się skórzane fotele z logotypami „LXV” wyszytymi na przednich zagłówkach. Przysłowiową „kropką nad i” są kontrastujące, pomarańczowe przeszycia siedzeń, koła kierownicy i podłokietnika z przodu.
Ceny Defendera LXV rozpoczynają się w Wielkiej Brytanii od 28 765 funtów.
źródło: Land Rover / Mototarget
Redaktor naczelny portalu motoryzacyjnego 7dosetki.pl. W branży motoryzacyjnej praktycznie od dziecka. Odpowiada za całą część merytoryczną i plan redakcyjny na portalu.