Opel ADAM, który oferuje 61 000 wariantów wyposażenia nadwozia i prawie 82 000 opcji wyposażenia wnętrza oraz supernowoczesny system informacyjno-rozrywkowy IntelliLink, jest nie tylko prawdziwym mistrzem personalizacji, lecz także samochodem najlepiej komunikującym się ze światem. Ale to dla Opla wciąż za mało. Podczas Międzynarodowego Salonu w Genewie marka przedstawi swój sposób na dalszą indywidualizację modelu ADAM: koncepcję samochodu miejskiego typu mini crossover o nazwie ADAM ROCKS. Ten trzydrzwiowy model o długości 3,70 m, zdecydowanych proporcjach, śmiałej stylistyce i otwieranym dachu ma szansę zapoczątkować powstanie nowego segmentu rynkowego.
Aby przedstawić jedyny w swoim rodzaju program personalizacji modelu ADAM z jeszcze innej perspektywy, stworzono koncepcję ROCKS. Jest ona przeznaczona dla osób poszukujących wolności z dala od „utartych szlaków”, poza miejskim krajobrazem. Model ten, zainspirowany entuzjastami dyscypliny „parkour”, posiada wyższe i szersze koła oraz bardziej muskularny i kompaktowy wygląd. Atmosferę wolności osobistej modelu ADAM ROCKS dodatkowo podkreśla jego stylizacja na kabriolet. Dach w Oplu ADAMie w wersji ROCKS, który pozwala cieszyć się widokiem nieba — zbudowany jest na całej szerokości i długości (aż do tylnych słupków) z materiału,.
„ROCKS, posiadający najśmielszą stylistykę ze wszystkich modeli ADAM, jest zdumiewającym dowodem na niewyczerpany potencjał indywidualizacji, który nasz mały lifestylowy samochód ma do zaoferowania. Łączy on solidność crossovera z lekkością jazdy pod gołym niebem” — mówi Malcolm Ward, dyrektor Opla ds. stylistyki nadwozia. Ponadto wyjaśnia on, co się kryje za najnowszą koncepcją samochodu Opla: „Jako symbol aktywnych kierowców, którzy kierują się najnowszymi trendami mody i jednocześnie lubią wyróżniać się z tłumu, ADAM ROCKS jest jedną z możliwych odpowiedzi na pytanie o sposób wyznaczania nowych ścieżek rozwoju”.
źródło: General Motors
Redaktor naczelny portalu motoryzacyjnego 7dosetki.pl. W branży motoryzacyjnej praktycznie od dziecka. Odpowiada za całą część merytoryczną i plan redakcyjny na portalu.