Te dwa modele otrzymały właśnie nowe logo marki oraz kilka dodatkowych modyfikacji.
Wraz z wprowadzaniem innowacyjnego języka stylistycznego, ŠKODA sukcesywnie wyposaża swoje samochody w nowe logo. Po Citigo, Rapidzie i Nowej Octavii przyszedł czas, by odświeżony znak firmowy trafił także do modeli Fabia i Roomster.
Przy okazji, delikatnym zmianom poddano również ich wnętrza. Zdobią je teraz nowe kierownice dostępne w wersji 4- lub 3-ramiennej oraz eleganckie i poręczne gałki zmiany biegów.
Odświeżony emblemat ŠKODA pojawia się w kilku miejscach, zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz pojazdów: na masce, na obręczach kół, z tyłu samochodu, na kierownicy, na silniku oraz na kluczyku. Logo nie zawiera już w sobie nazwy marki ŠKODA. Została ona teraz przeniesiona na pokrywę bagażnika, gdzie w formie eleganckiego, srebrnego napisu, zdobi tył auta.
Przy okazji powyższych zmian zmodyfikowano także wzory oznaczeń wersji silnikowych oraz serii specjalnych np. GreenLine lub RS.
W porównaniu z poprzednim logo, nowe prezentuje się bardziej nowocześnie. Chromowany, doskonale wyprofilowany znak wyróżnia się na czarnym tle, co sprawia wrażenie świeżości i precyzji. Wzornictwo emblematu, oparte na nowym języku stylistycznym ŠKODY, podkreśla także styl wszystkich modeli marki.
W efekcie prowadzonej ofensywy modelowej, Producent zamierza zwiększyć swoją światową sprzedaż do 2018 roku do 1,5 mln samochodów rocznie. Nowy design marki, podkreślający nowoczesny i ponadczasowy wygląd modeli, stanowi bardzo ważny krok w przyjętej przez ŠKODĘ strategii.
źródło: Skoda
Redaktor naczelny portalu motoryzacyjnego 7dosetki.pl. W branży motoryzacyjnej praktycznie od dziecka. Odpowiada za całą część merytoryczną i plan redakcyjny na portalu.