Międzynarodowy Komitet Olimpijski wybiera Audi

Audi zostało bowiem nowym dostawcą samochodów dla Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego. Koncern wyposaży we flotę samochodową zarówno siedzibę MKOl w Lozannie, jak i wszystkie międzynarodowe imprezy sportowe organizowane przez tą organizację. Ponadto, Audi i MKOl będą pracować nad wspólnymi projektami, m. in. dotyczącymi społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw.

Koncern Volkswagen, już od wielu lat na różne sposoby wspiera Igrzyska Olimpijskie. Podczas Igrzysk w Pekinie w 2008 roku, był oficjalnym partnerem MKOl-u w zakresie motoryzacji. Funkcję tę będzie pełnił także podczas Zimowych Igrzysk w Soczi, w 2014 roku. Audi jest również partnerem Narodowego Komitetu Olimpijskiego w Niemczech, Finlandii, Rosji i Szwajcarii. „Współpracując z MKOl-em, czyli jedną z najważniejszych organizacji sportowych na świecie, chcemy zacieśnić nasze związki ze sportem na arenie międzynarodowej“ – mówi Luca de Meo, członek zarządu Audi AG ds. marketingu i sprzedaży. „W przyszłości mamy zamiar wspólnie realizować wiele pasjonujących projektów.“ – dodaje Luca de Meo.

Współpracę nawiązano oficjalnie 1 stycznia 2013 roku. Zgodnie z umową, ma ona na razie trwać do końca 2016 roku. Audi odda do dyspozycji MKOl-u w Lozannie ponad 40 samochodów. Będą to auta z całej palety modelowej Audi, począwszy od Audi A1, skończywszy na Audi Q5 hybrid i A8 hybrid. Ponadto koncern z Ingolstadt dostarczy samochody na międzynarodowe imprezy Komitetu, np. na sesję plenarną MKOl-u w Buenos Aires, we wrześniu bieżącego roku.

Christophe de Kepper, Dyrektor Generalny MKOl-u nie kryje swojego zadowolenia z nawiązanej współpracy: „MKOl jest rad mieć u swego boku, w roli oficjalnego dostawcy samochodów, tak renomowanego producenta jak Audi. Cieszymy się, że elementem naszego porozumienia jest podjęcie już wkrótce wspólnych inicjatyw w zakresie społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw.“

W ramach współpracy planuje się też inne wspólne projekty. Partnerzy Audi, obok MKOl-u, to także Międzynarodowa Federacja Narciarska i piętnaście reprezentacji narodowych w narciarstwie alpejskim. We współpracy z tymi znaczącymi organizacjami sportowymi, marka ma zamiar inicjować rozmaite działania społeczno-polityczne. Kluczowym tematem, o strategicznym dla Audi znaczeniu, jest tu odpowiedzialność przedsiębiorstw (Corporate Responsibility) i rola sportu w kulturze i społeczeństwie.

CZYTAJ DALEJ  Volkswagen Group Polska promuje ideę Think Blue

 

źródło: Audi

Michał Kiermanowicz
Michał Kiermanowicz

Redaktor naczelny portalu motoryzacyjnego 7dosetki.pl. W branży motoryzacyjnej praktycznie od dziecka. Odpowiada za całą część merytoryczną i plan redakcyjny na portalu.

Artykuły: 3209

Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *