Nowa generacja tego eleganckiego samochodu oznacza dla Klienta odważnydesign, maksymalny komfort, wysoką jakośćwykonaniaoraz wydajne, nowoczesne silniki.
Nowy model zachowałnazwę Santa Fe, bazując na ugruntowanej świadomości tej nazwy na rynku. Od swego debiutuw 2000 roku, Santa Fe osiągnął sprzedaż 2,5 miliona sztukna świecie, a w Europie liczba ta przekroczyła 350 tys.
Hyundai spodziewa się, że nowa generacjamodelupozwoli na dalsze wzmocnienie obecności marki w segmencie SUV i osiągnięcie w 2013 rokuponad 5% udziałuw rynku w tym segmencie,podczas pierwszego roku obecności w sprzedaży na Starym Kontynencie.
Santa Fe zostałkonsekwentnie zaprojektowany zgodnie z językiem projektowania marki Hyundai Fluidic Sculpture (Opływowa Rzeźba), ale przyjął jednocześnie indywidualne cechy projektu określanejako Storm Edge. Zyskał silny i dynamiczny wygląd, inspirowany kształtami natury podczas burzy.
Wyrafinowane linie, pozostające jednak w całkowitej harmonii zmocnymi iśmiałymi przetłoczeniami sprawiły, że Santa Fenowej generacji prezentuje się bardziej agresywnie i jeszcze bardziej niż jego poprzednik odzwierciedla charakter samochodu typuSUV.
Klienci w Polscebędą mogli wybrać samochód z silnikiem Diesla o dwóch pojemnościach: 2.0 150 KM z emisją CO2 159 g/km oraz 2.2 197 KM, będącym najczystszą jednostką w swoim segmencie dzięki emisji CO2 ograniczonej do 147 g/km. Santa Fe oferowane jest w trzech bogatych opcjach wyposażeniowych, w wersjach5 i 7-osobowej.
Aby wyjść naprzeciw gustom i oczekiwaniomEuropejczyków, w samochodzie zmodyfikowano układ kierowniczy, zawieszenie i hamulce oraz wprowadzono zmiany, które zapewnią stabilność przy wysokich prędkościach i podczas holowania.
Jak wszystkie nowe modele marki Hyundai, Santa Fe został objęty najlepszymna rynku programem gwarancyjnym:5 lat potrójnej gwarancji. W jego skład wchodzi5 lat pełnej gwarancji bez limitu kilometrów, 5 lat assistance i 5 lat kontroli technicznej.
„Poprzedni model Santa Fe zyskał popularnośćw Europie dzięki połączeniujakości i praktyczności. Nowa generacja tego modelu, utrzymuje najsilniejsze cechy poprzednika, takie jak przestrzeń i niezawodność,uzupełniając je dodatkowo o silny przekaz emocjonalny” – powiedział Allan Rushforth, wiceprezes Hyundai MotorEurope. „Jesteśmy pewni, że dzięki temu Santa Fe Nowej Generacji zwróci uwagę jeszczewiększej grupy nabywców, również tych, wybierających do tej pory marki Premium” –dodał.
źródło: Hyundai
Redaktor naczelny portalu motoryzacyjnego 7dosetki.pl. W branży motoryzacyjnej praktycznie od dziecka. Odpowiada za całą część merytoryczną i plan redakcyjny na portalu.