Popularny amerykański sedan już w polskich salonach

Model ten oferowany będzie w 3 wersjach wyposażenia: LS, LT oraz LTZ. Ceny Malibu rozpoczynać się będą od 86 990 zł. Za najbogatszą wersję wyposażenia LTZ, która obejmuje m.in. tylne czujniki parkowania, pamięć ustawień fotela kierowcy i lusterek zewnętrznych, 7” dotykowy wyświetlacz LCD, automatyczną klimatyzację dwustrefową, bezkluczykowy system otwierania i uruchamiania samochodu, ksenonowe światła przednie oraz 18” felgi ze stopów lekkich trzeba będzie zapłacić 101 990 zł.

„Wprowadzamy do Polski najnowszą wersję samochodu obecnego na amerykańskim rynku już od 1964 roku, którego historia obejmuje sześć dekad i osiem generacji modelowych. Spodziewamy się, że najbardziej atrakcyjną propozycją dla naszych klientów będzie Malibu w najwyższej wersji wyposażeniowej LTZ, oferujące bardzo wysoki poziom wyposażenia w konkurencyjnej cenie”, powiedział Andrzej Żelazny, dyrektor generalny Chevrolet Poland.

Za około miesiąc w Polsce pojawią się również pierwsze egzemplarze Malibu z wysokoprężnymi jednostkami o pojemości 2.0 l i mocy 160 KM. Ceny modelu z takim silnikiem i manualną, sześciostopniową skrzynią biegów będą rozpoczynać się od 94 990 zł.

Nowy Chevrolet Malibu wyróżnia się na tle światowej konkurencji przestronnym, cichym i wyrafinowanym wnętrzem, wysokim komfortem podróżowania oraz dobrymi właściwościami jezdnymi. Z rozstawem osi wynoszącym 2 737 mm i rozstawem kół równym 1 577 mm, nowe Malibu ma atletyczną, szeroką sylwetkę, która w zestawieniu ze zintegrowanym tylnym spojlerem nadaje mu asertywny wygląd.

Model Malibu otrzymał pięć gwiazdek, czyli najwyższą ocenę bezpieczeństwa przyznawaną w ramach European New Car Assessment Program (Euro NCAP). W kwestii bezpieczeństwa będzie to jeden z najlepiej wyposażonych samochodów w segmencie. Zastosowano w nim systemy wspomagające pracę układu jezdnego, takie jak: czterokanałowy system zapobiegający blokowaniu kół (ABS), kontrola trakcji, elektroniczny system stabilizacji toru jazdy (ESC), elektroniczny rozdział sił hamowania (EBD), asystent hamowania (BA), kontrola hamowania na zakręcie, system wspomagania nagłego hamowania oraz elektroniczny układ wspomagający hamowanie silnikiem.

 

źródło: General Motors

Michał Kiermanowicz
Michał Kiermanowicz

Redaktor naczelny portalu motoryzacyjnego 7dosetki.pl. W branży motoryzacyjnej praktycznie od dziecka. Odpowiada za całą część merytoryczną i plan redakcyjny na portalu.

Artykuły: 3209

Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *