Dacia Duster Internetowym Samochodem Roku 2011

Natomiast marka Dacia znalazła się na 4 miejscu zestawienia prezentującego najczęściej oglądane marki w serwisach motoryzacyjnych Grupy Allegro.

Laureaci plebiscytu na Internetowy Samochód Roku wybierani są na podstawie analiz wyszukiwań użytkowników serwisów motoryzacyjnych Grupy Allegro. W kategorii aut nowych zwycięzca to najczęściej wyszukiwany samochód z wykorzystaniem konfiguratora na stronie mojeauto.pl. W tegorocznym podsumowaniu Duster zdecydowanie wyprzedził konkurencję zdobywając 330579 punktów. Duster to pierwszy model z segmentu kompaktowych SUV-ów, który znalazł się na szczycie tej listy.

Duster to szósty model z gamy Dacia (w zależności od kraju). W Polsce zadebiutował w kwietniu 2010 r. Charakteryzuje go przede wszystkim bezkonkurencyjny stosunek ceny do przestronności wnętrza i pojemności bagażnika, ale również: własności terenowe, niskie zużycie paliwa oraz niskie koszty eksploatacji. Samochód oferowany jest w trzech wersjach wyposażenia: Duster, Ambiance oraz Laureate i w następujących wersjach silnikowych: 1.6 16V 105 4×2 i 4×4, 1.5 dCi 110 4×2 i 4×4, 1.5 dCi 90 4×2 oraz 1.6 16V 105 4×2 z fabryczną instalacją LPG. Od momentu wprowadzenia na polski rynek Duster budzi duże zainteresowanie klientów, do końca stycznia br. sprzedano około 6 000 sztuk tego modelu. Największym zainteresowaniem cieszy się najlepiej wyposażona wersja − Laureate.

 

źródło: Renault

Michał Kiermanowicz
Michał Kiermanowicz

Redaktor naczelny portalu motoryzacyjnego 7dosetki.pl. W branży motoryzacyjnej praktycznie od dziecka. Odpowiada za całą część merytoryczną i plan redakcyjny na portalu.

Artykuły: 3209

Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *