zrealizowanym przez redakcję Forum Biznesu w Dzienniku Gazecie Prawnej pod patronatem i opieką merytoryczną Instytutu Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk. To już drugi taki tytuł dla Mitsubishi L200 – konsumenci nagrodzili ten model także w ubiegłym roku.
Badanie zostało zrealizowane przez Zakład Badań Naukowych Polskiego Towarzystwa Socjologicznego w Warszawie. Zakład Badań Naukowych PTS jest unikalną placówką, wyróżniającą się na rynku wysokim, akademickim poziomem prowadzonych badań społecznych. Badanie zostało zrealizowane na próbie 1000 osób metodą komputerowo wspomaganych sondaży techniką wywiadu telefonicznego (CATI).
Respondenci odpowiadali na pytanie: które marki produktów uważają za najlepsze w danej kategorii i godne zaufania oraz które określają jako produkty dobre jakościowo. Produkty o najwyższej liczbie wskazań otrzymały tytuł „Dobry Produkt 2011 – Wybór Konsumentów”.
Zwycięzcą w kategorii Samochody dostawcze-pickupy został Mitsubishi L200.
„Cieszymy się z tego, że Mitsubishi L200 kolejny rok z rzędu został tak wysoko oceniony przez klientów. 2011 rok potwierdził, że ten pojazd ze swoją użytecznością, dobrymi parametrami terenowymi i zaawansowanym napędem na 4 koła, pozwalającym na wykorzystywanie go zarówno w terenie, jak i na drogach utwardzonych, jest najlepszym pickupem zarówno dla właścicieli małych przedsiębiorstw, jak i dużych klientów instytucjonalnych. Doceniły go firmy budowlane, ale także przedsiębiorstwa z sektora telekomunikacyjnego i energetycznego a także dla służby leśne, ratownicze i policja.” – skomentował Adam Męciński – dyrektor sprzedaży i marketingu MMC Car Poland.
Mitsubishi L200 jest liderem w swoim segmencie – w 2011 roku sprzedano 718 takich pojazdów, czyli o 15% więcej niż przed rokiem.
źródło: Mitsubishi
Redaktor naczelny portalu motoryzacyjnego 7dosetki.pl. W branży motoryzacyjnej praktycznie od dziecka. Odpowiada za całą część merytoryczną i plan redakcyjny na portalu.