które zwiększają wydajność układów napędowych, ale odbierają frajdę z eksploatacji takiego pojazdu. Bentley nie przejmuje się jednak „zielonymi” trendami.
Wbrew zasadom downsizingu producent zaprezentował nowe modele Continental GT i GTC z podwójnie doładowanym silnikiem V8 o pojemności 4 litrów, produkującym 507 KM przy 6 000 obr./min. i 660 Nm maksymalnego momentu obrotowego w niemal całym zakresie prędkości obrotowej (od 1 700 do 5 000 obr./min.). Ogromna siła napędowa w połączeniu z 8-biegową przekładnią automatyczną rozpędza auto od 0 do 100 km/h poniżej 5 sekund i maksymalnie do 290 km/h. Bentley twierdzi, że samochód wyposażony w tę jednostkę przejedzie na jednym zbiorniku paliwa nawet 800 kilometrów.
Wersje Continental GT i GTC z silnikiem V8 będą pozycjonowane w gamie poniżej flagowych modeli z 6-litrową, 12-cylindrową jednostką W12 rozwijającą 640 KM. W wyposażeniu seryjnym znajdą się 20-calowe obręcze aluminiowe (21-calowe w opcji). Klient będzie mógł też wybrać jeden z siedmiu ekskluzywnych kolorów.
Mototarget.pl
Redaktor naczelny portalu motoryzacyjnego 7dosetki.pl. W branży motoryzacyjnej praktycznie od dziecka. Odpowiada za całą część merytoryczną i plan redakcyjny na portalu.