Skoda MissionL

Model odsłania stylistykę nowej linii marki SKODA, która ma stać się symbolem ofensywy, jaką rozpoczyna czeski producent.


Nowy, pięciodrzwiowy samochód pojawi się na rynku europejskim, rosyjskim i na rynkach azjatyckich. Ten kompaktowy liftback w każdym regionie będzie się nieznacznie różnił, dopasowując się do wymagań i specyfiki poszczególnych rynków. Ten zabieg ma zbliżyć markę SKODA do realizacji zakładanego celu, zawartego w strategii wzrostu 2018.
 
„Odsłaniając wygląd naszego nowego kompaktowego modelu, pokazujemy dokładnie kierunek, jakim będzie podążać nasza marka”, powiedział prezes zarządu SKODY,  prof. dr h.c. Winfried Vahland. “Podczas światowej premiery we Frankfurcie damy jednoznaczny sygnał, że SKODA dociska pedał gazu. W ciągu najbliższych dwóch-trzech lat co pół roku będziemy prezentować nowy samochód”.
Poza intensywnymi działaniami na rynkach azjatyckich, marka w dalszym ciągu planuje skupić się na Europie i rodzimych Czechach. Poza Fabią i Octavią, główna fabryka SKODY w Mladá Boleslav będzie produkować też trzeci model. Marka już teraz zwiększa wydajność swych linii produkcyjnych. Pod koniec roku 2012, SKODA rozpocznie również produkcję automatycznej, dwusprzęgłowej przekładni DQ200 w swojej fabryce w Vrchlabí.

 

źródło: Skoda

Michał Kiermanowicz
Michał Kiermanowicz

Redaktor naczelny portalu motoryzacyjnego 7dosetki.pl. W branży motoryzacyjnej praktycznie od dziecka. Odpowiada za całą część merytoryczną i plan redakcyjny na portalu.

Artykuły: 3209

Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *