Christian Klingler, Członek Zarządu ds. Sprzedaży, Marketingu i After Sales marki Volkswagen Samochody Osobowe wręczył dyplomy 133 absolwentom z dziesięciu krajów, którzy w 2011 roku z powodzeniem ukończyli program podnoszenia kwalifikacji, wśród nich znalazło się osiem osób z Polski.
Na całym świecie dla marki Volkswagen pracuje ponad 30.000 sprzedawców. Volkswagen stworzył dla nich specjalny program podnoszenia kwalifikacji, by w sposób ciągły doskonalić jakość obsługi. Program ten realizowany jest już w 60 krajach.
„Zadaniem Volkswagena jest spełnianie oczekiwań klientów. Z atrakcyjną ofertą modeli oraz z doskonale wykwalifikowaną i zaangażowaną załogą jesteśmy na najlepszej drodze ku uzyskaniu pełnego zadowolenia klientów” – podkreślał Christian Klingler przekazując nagrody. Szef Działu Strategii Sprzedaży i Business Development Volkswagena Samochody Osobowe, dr Stephan Wöllenstein wyjaśnił: „Żyjemy w czasach, w których sprzedawcy muszą być kimś więcej, niż tylko ekspertami od informacji o produkcie. Muszą być także specjalistami w kwestii podejścia do ludzi. Volkswagen kształci swoich sprzedawców także w tej dziedzinie.”
Prestiżowe dyplomy zostały przyznane sprzedawcom z Wysp Kanaryjskich, Włoch, Słowacji, Portugalii, Hiszpanii, Republiki Czeskiej, Francji, Belgii, Turcji oraz Polski. Ośmiu wyróżnionych sprzedawców z naszego kraju pracuje w stacjach: Rowiński-Wajdemajer w Warszawie, Autorud w Stalowej Woli, Zimny w Piotrkowie Trybunalskim, Noma 2 w Katowicach, Magro w Tychach, Besmarex w Zabrzu i Marszałek w Częstochowie.
W ramach uroczystości rozdania dyplomów sprzedawcy zostali zaproszeni do Wolfsburga. Wręczenie dyplomów odbyło się w tym roku w Muzeum Sztuki w Wolfsburgu.
źródło: Volkswagen
Redaktor naczelny portalu motoryzacyjnego 7dosetki.pl. W branży motoryzacyjnej praktycznie od dziecka. Odpowiada za całą część merytoryczną i plan redakcyjny na portalu.