Skoda odmłodzona: zmienia się stylistyka marki

„Cieszymy się, że możemy wyrazić nowe mocne strony marki nie tylko poprzez przyszłe produkty, ale także w sposób, jaki prezentujemy się naszym partnerom i klientom. Skoda jest kojarzona z samochodami oferującymi wysoką jakość za rozsądną cenę, liczne innowacyjne rozwiązania i precyzyjne wykonanie. Wszystko to znajduje wyraźne odzwierciedlenie w naszym zaktualizowanym corporate designie. Skoda zamierza rozpowszechnić swoje nowe wytyczne na arenie międzynarodowej”, podkreślił Jürgen Stackmann, członek zarządu odpowiedzialny za marketing i sprzedaż.


Nowe logo ma soczysty zielony kolor. Poprzedni czarny okrąg wokół strzały został przeprojektowany i jest prostym, chromowanym wzorem,  umiejscowionym w większej odległości od strzały. Daje to wrażenie, że logo jest teraz bardziej przestronne, budzi „przygodowe” skojarzenia. W okręgu nie ma już legendarnego „Skoda Auto” – zastąpiono je bardzo widocznym słowem „Skoda”, umiejscowionym centralnie nad logo.

 

źródło: Skoda

Michał Kiermanowicz
Michał Kiermanowicz

Redaktor naczelny portalu motoryzacyjnego 7dosetki.pl. W branży motoryzacyjnej praktycznie od dziecka. Odpowiada za całą część merytoryczną i plan redakcyjny na portalu.

Artykuły: 3209

Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *