Jeep Wrangler

której głównymi bohaterami byli najnowszy Jeep Wrangler rocznik 2011 oraz kierowcy ze „stajni” Ferrari Marlboro, Fernando Alonso i Felipe Massa. Sesja była jedną z licznych inicjatyw w ramach „Wrooom 2011 – F1 & MotoGP Press Ski Meeting „. Jest to prestiżowa impreza organizowana w Madonna di Campiglio, w której Fiat Group Automobiles uczestniczy jako sponsor imprezy oraz dostarcza samochody organizatorom oraz uczestnikom kultowego wyścigu na zamarzniętym jeziorze.

Fotografowany egzemplarz Jeepa Wrangler posiada w wersji Rubicon, z nowym 2.8-litrowym silnikiem turbodiesel common-rail Euro 5 z seryjnym filtrem cząstek stałych DPF. Nowy silnik 2.8 CRD dysponuje mocą 200 KM przy 3600 obr./min. i momentem obrotowym 410 Nm w zakresie 2000-3200 obr./min. w modelach z manualną sześciobiegową skrzynią biegów i 460 Nm w zakresie 1600 – 2600 obr./min., w połączeniu z nową automatyczną pięciobiegową skrzynią biegów.

Zaprezentowana podczas zeszłorocznego Motor Show w Bolonii, ikona marki Jeep na rok 2011, oferuje oprócz niezwykłych predyspozycji terenowych, które są punktem odniesienia w segmencie, wyjątkowy, nowy 2,8-litrowy silnik turbo diesel, dysponujący technologią Stop/Start, całkowicie zmienione wnętrze, większy komfort i mniejszy hałas (w wyniku zmian wprowadzonych do skrzyni biegów oraz izolacji akustycznej), a ponadto dach typu „hard-top” w kolorze nadwozia w wersji Sahara. W ciągu prawie 70 lat swojej historii, Jeep Wrangler stał się legendą, samochodem który stworzył segment samochodów terenowych, stając się pierwowzorem dla przemysłu motoryzacyjnego. Jeep Wrangler, bezpośredni potomek oryginalnego Willys’a MB z roku 1941, jest tradycyjnym i autentycznym pojazdem 4×4, który wyraża niekonwencjonalną duszę amerykańskiej marki, łącząc wyjątkowe predyspozycje do jazdy terenowej z przyjemnością jazdy, oferowaną przez jedyny w swoim rodzaju „toy-car”. Dzisiaj, nowa gama Jeepa Wranglera oraz Jeepa Wranglera Unlimited prezentuje, jeszcze bardziej niż w przeszłości, dwie dusze, które od zawsze współistnieją w tej amerykańskiej marce: ta czysto terenowa Jeepa Wrangler Rubicon, autentyczny wyraz technologii jazdy terenowej i ta bliższa rozwiązaniom SUV, a więc z lepszym wyposażeniem, dla zapewnienia większego komfortu na drodze, w wersji Sahara.

Gama rocznika 2011 Jeepa Wrangler będzie dostępna od stycznia 2011 w wersjach Sport, Sahara i Rubicon, z nowymi bardziej eleganckimi i komfortowymi wnętrzami i z nowym 2,8-litrowym silnikiem turbodiesel common-rail Euro 5 z seryjnym filtrem cząstek stałych DPF, w połączeniu z manualną sześciobiegową skrzynią biegów lub z nową automatyczną pięciobiegową skrzynią biegów. Czterodrzwiowa wersja Jeepa Wrangler Unlimited jest sprzedawana w wersji Sport, Sahara i Rubicon, wyposażona w nowy silnik o pojemności 2,8 litra, ze zmodyfikowanym wnętrzem.  Wyłącznie w wersji Rubicon dla Jeepa Wrangler i Jeepa Wrangler Unlimited jest dostępny 3.8-litrowy silnik benzynowy V6 Euro 5.

Marka Jeep to wolność i autentyczność: wolność wyboru, jako stan umysłu i możliwość kierowania się własnymi instynktami; autentyczność, jako zdolność oferowania osiągów, które pozwalają na przekształcenie wrażenia z jazdy w niezwykłe wydarzenie, aby odczuć własną indywidualność w mocny i specyficzny sposób. Będąc marką o nadzwyczajnej tradycji, Jeep zawsze potrafił dokonać odnowy, oferując innowacyjne wyroby o silnej osobowości. Historia Jeepa, który rozpoczęła się 70 lat temu produkcją pierwszego samochodu 4×4, jest kontynuowana w roku 2011 z odnowieniem gamy i z wprowadzeniem nowego Jeepa Grand Cherokee z silnikiem turbodiesel, Jeepa Patriota po liftingu i nowego Jeepa Compassa.

 

źródło: Fiat

Michał Kiermanowicz
Michał Kiermanowicz

Redaktor naczelny portalu motoryzacyjnego 7dosetki.pl. W branży motoryzacyjnej praktycznie od dziecka. Odpowiada za całą część merytoryczną i plan redakcyjny na portalu.

Artykuły: 3209

Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *