Nowy silnik dla Skody Superb

Przekłada się to na oszczędną pracę i proekologiczne parametry, przy zachowaniu wyśmienitych właściwości jezdnych. Z imponująco niskim zużyciem paliwa na poziomie 5.0 l/100 km, Superb 1.6 TDI CR DPF (105 KM) jest jednym z najoszczędniejszych modeli diesla w linii Superba. Co więcej – dzięki niskiemu poziomowi emisji CO2 (130 g/km w trybie mieszanym) – spełnia normę EU5.

 

Biorąc pod uwagę jego wysoką moc i maksymalny moment obrotowy 250Nm w zakresie 1.500-2.500 obr./min, ten wyjątkowy silnik idealnie sprawdza się zarówno w mieście, jak i na autostradzie. Oparty na nowoczesnej technologii common rail, zachwyca użytkowników swą płynną pracą i niskim zużyciem paliwa. Jednostka będzie dostępna z pięciobiegową przekładnią manualną.

 

Jesteśmy naprawdę dumni z naszej jednostki 1.6 TDI CR, która wzbogaca portfolio silników z bezpośrednim wtryskiem paliwa – technologia common rail jest teraz dostępna dla wszystkich jednostek diesla.  1.6 TDI CR jest idealnym połączeniem najnowocześniejszych technologii oraz oszczędnej i przyjaznej środowisku pracy. To zaawansowany technologicznie silnik, który zapewnia doskonałe właściwości jezdne w każdych warunkach” – powiedział Eckhard Scholz, Członek Zarządu Skoda Auto odpowiedzialny za rozwój technologiczny.

 

źródło: Skoda

Michał Kiermanowicz
Michał Kiermanowicz

Redaktor naczelny portalu motoryzacyjnego 7dosetki.pl. W branży motoryzacyjnej praktycznie od dziecka. Odpowiada za całą część merytoryczną i plan redakcyjny na portalu.

Artykuły: 3209

Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *