Od pozostałych wersji wyróżnia je kilka typowych dla „Scoutów” elementów stylistycznych. Są to m.in. zderzaki, których dolna część została polakierowana na srebrny kolor, dodatkowe nakładki progowe, budzące jednoznaczne skojarzenia z jazdą terenową, czy relingi dachowe, idealnie wpisujące się w linię dachu.
Fabię Scout i Roomstera Scout wyróżniają ponadto dostępne wyłącznie dla tej wersji 16-calowe obręcze kół ze stopu metali lekkich ARKTOS. Fotele w sportowym i jednocześnie eleganckim wnętrzu modeli pokryto tapicerką „Scout”. O doskonały klimat podczas wszelkich wypraw dba półautomatyczna klimatyzacja Climatic, a radio Swing 2DIN z czterema głośnikami zapewnia doskonałą jakość dźwięku.
Roomster Scout w wyposażeniu standardowym oferuje również liczne udogodnienia, które zwiększają komfort jazdy, a także bezpieczeństwo, m.in. poduszka powietrzna dla kierowcy i pasażera, boczne poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera, ABS z MSR i Dual Rate, oraz ESP dla wersji z silnikiem 1,2 TSI 105KM z DSG.
Fabia Scout w obu wersjach nadwozia dostępna jest z benzynowymi jednostkami napędowymi: (1,4 16V 85KM; 1,2 TSI 85KM; 1,2 TSI 105KM; 1,2 TSI 105KM z DSG) oraz z jednostkami diesla (1,6 TDI CR DPF 75KM; 1,6 TDI CR DPF 90KM i 1,6 TDI CR DPF 105KM).
źródło: Skoda
Redaktor naczelny portalu motoryzacyjnego 7dosetki.pl. W branży motoryzacyjnej praktycznie od dziecka. Odpowiada za całą część merytoryczną i plan redakcyjny na portalu.