X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Nissan Juke-R gotowy do testów na torze

4,40 zł
4,75 zł
4,19 zł
1,92 zł
2011-11-18
Strona główna -> Nissan -> Juke

Nissan Juke-R gotowy do testów na torze

Jeszcze przed rozpoczęciem oficjalnych testów Nissana Juke‑R w bieżącym miesiącu

(listopad 2011) opublikowano nowe zdjęcia i materiały wideo zawierające pierwsze nagranie dźwięku silnika tego samochodu, czyli jednostki o pojemności 3,8 litra i mocy 480 KM.

Juke-R - najszybszy crossover świata - to unikatowy samochód koncepcyjny, w którym moc, dynamikę i właściwości jezdne flagowego sportowego Nissana GT‑R połączono z odważną i atrakcyjną stylistyką crossovera Juke. Opublikowane zdjęcia i materiały wideo są utrzymane w prowokującym i energetyzującym klimacie tego miejskiego crossovera, którego niepokorny styl podkreślono czarnym matowym lakierem nadwozia.

Niezwykła i dynamiczna sylwetka Juke w połączeniu z silnikiem o pojemności 3,8 litra zespołem napędowym i zawieszeniem przeniesionym wprost z modelu GT‑R sprawiają, że Juke‑R jest najbardziej naładowanym testosteronem kompaktowym crossoverem na świecie. Na siłę tego samochodu składają się nie tylko osiągi, ale także odważny i wręcz niepokojący wygląd.
 
Potężne wloty powietrza w przednim zderzaku zapewniają chłodzenie silnika V6 z dwiema turbosprężarkami, a dodatkowe wloty w subtelnie zarysowanych zagłębieniach maski ułatwiają przewietrzanie jego komory. Mocno wysklepione nadkola osłaniają 20‑calowe obręcze kół RAYS z kutego aluminium pochodzące z Nissana GT‑R. Pod progami zamontowano mocno wyprofilowane boczne spojlery. Podzielony na dwie części spojler dachowy zwiększa siłę dociskającą supercrossovera do nawierzchni, a z dwóch tłumików z końcówkami o pięciokątnym przekroju wydobywa się niepowtarzalny odgłos pracy silnika GT‑R.

Centralnym elementem zmodyfikowanego kokpitu pozostała środkowa konsola inspirowana bakiem motocykla. Wnętrze wyposażono w dwa wyścigowe fotele ze sportowymi pasami i klatkę bezpieczeństwa. Samochód ma zmodyfikowaną deskę rozdzielczą, a kierownica, pedały, tarcze wskaźników i 7-calowy dotykowy wyświetlacz pochodzą z modelu GT‑R.

Juke‑R, o którego istnieniu Nissan Europe poinformował oficjalnie w październiku, nie jest modelem przeznaczonym do produkcji seryjnej - to specjalny samochód koncepcyjny, który został dopuszczony do ruchu. Powstaną tylko dwa egzemplarze Juke‑R - po jednym przystosowanym do ruchu lewostronnego i prawostronnego. Pod koniec listopada przeprowadzone zostaną testy Juke‑R, po których samochód będzie mógł wyjechać na ulice miasta.

 

źródło: Nissan

Komentarze