X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Chevrolet podczas Salonu Samochodowego w Genewie

4,40 zł
4,75 zł
4,19 zł
1,92 zł
2013-03-05
Strona główna -> Chevrolet -> Trax

Chevrolet na Salonie w Genewie

Osiemdziesiąty trzeci Salon Samochodowy w Genewie pozostanie w pamięci entuzjastów motoryzacji,

jako miejsce światowej premiery długo oczekiwanego Chevroleta Corvette Stingray w wersji kabriolet. Oprócz odmiany coupe tego nowego samochodu sportowego, Chevrolet po raz pierwszy w Europie zaprezentuje również Sparka EV oraz odświeżonego SUV-a Captivę.

Oznaczenie Stingray zajmuje szczególne miejsce w historii motoryzacji, a nowy model Corvette kontynuuje dzieło protoplasty, oferując lepsze osiągi pod każdym względem. Wszystkie technologie zastosowane w wersji coupe oraz osiągi dynamiczne prezentowane przez tę wersję dotyczą również kabrioletu. Nowy Stingray został stworzony, aby oferować kierowcy radość z jazdy w każdych warunkach, zarówno podczas codziennych dojazdów do pracy, jak i długich tras czy przejazdów krętymi bocznymi drogami.

Jedyne zmiany strukturalne wprowadzono, aby umożliwić zastosowanie składanego dachu oraz w punktach mocowania pasów bezpieczeństwa.

Chevrolet Corvette Stingray jest najmocniejszym produkcyjnym Chevroletem Corvette w historii, generującym według wstępnych danych 450 KM mocy (335 kW) i 610 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Nowy model jest też najszybszym modelem Corvette w dziejach – auto przyspiesza od 0 do 100 km/h w czasie około czterech sekund*. Co więcej, Stingray będzie prawdopodobnie najoszczędniejszym modelem Corvette jaki kiedykolwiek powstał.

Najważniejsze cechy konstrukcji modelu Corvette Stingray:

  • Nowy silnik V8 LT1 o pojemności 6,2 litra wyposażony w wiele zaawansowanych technologii, jak bezpośredni wtrysk paliwa, funkcję aktywnego zarządzania paliwem (Active Fuel Management), układ zmiennych faz rozrządu oraz zaawansowany układ spalania, który umożliwia wygenerowanie wyższej mocy przy niższym zużyciu paliwa
  • Nowa siedmiobiegowa przekładnia manualna z systemem Active Rev Matching, przewidujący moment, w którym kierowca zmienia bieg i odpowiednio dostosowuje prędkość obrotową silnika, aby za każdym razem zapewnić doskonałą zmianę przełożeń. Do wyboru jest także sześciobiegowa przekładnia automatyczna z dźwigienkami do zmiany biegów przy kierownicy
  • Zaawansowane technologie wspomagające kierowcę, w tym selektor trybu jazdy (Drive Mode Selector), oferujący pięć pozycji pracy, który dostosowuje dwanaście różnych ustawień pojazdu do indywidualnych preferencji kierowcy
« < 1 2 3 4 5 > »

Komentarze