X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

vw sharan 2010 dane techniczne

Strona główna -> Volkswagen -> Sharan -> 2 (2010-dziś)

 



Tył nadwozia: Równie wyraźny podział, jak z przodu, można znaleźć w tylnej części nadwozia. Optycznie dominuje tutaj wyraźny spojler na krawędzi dachu, sięgająca daleko w dół tylna pokrywa (wysokość krawędzi bagażnika: 0,67 metra) i bardzo duże tylne światła o wyjątkowej grafice, korespondujące stylistycznie z przednimi reflektorami. Tylna pokrywa może być otwierana i zamykana elektrycznie (opcja).

Sylwetka z gładkimi płaszczyznami kształtuje stylistykę Sharana. De Silva i Bischoff w przypadku tego modelu szczególnie konsekwentnie postawili na homogeniczność płaszczyzn, ponieważ ona – w połączeniu ze stosunkowo długim rozstawem osi 2,92 metra i ogólną długością vana – pozwala na doskonałe wkomponowanie rozsuwanych drzwi. Praktyczna lokalizacja klamek, z lewej i prawej strony słupka B, powoduje że kierowca i pasażer mogą otworzyć przednie i tylne drzwi nie ruszając się z miejsca. Kto ma małe dzieci z pewnością doceni takie rozwiązanie. Poza tym, przesuwające się do tyłu drzwi, dają ekstremalnie duże, a tym samym wygodne wejście do tylnej części kabiny pasażerskiej.

Koncepcja wnętrza: Volkswagen opracował dla Sharana zupełnie nową konfigurację wnętrza. Do wyboru są trzy główne wersje z pięcioma, sześcioma lub siedmioma miejscami siedzącymi. Pojedyncze fotele drugiego i trzeciego rzędu – z nową koncepcją siedzeń EasyFold – w celu wykorzystania ich całej zmienności nie będą już wymontowywane, lecz dzięki łatwemu w obsłudze mechanizmowi składania, po prostu chowane w podłodze. Podobnie jak przednie fotele, także siedzenia w drugim rzędzie można przesuwać do przodu, do tyłu i pochylać ich oparcie o 20 stopni. Równie bezpieczne i praktyczne są nowe zagłówki tylnych foteli – mogą być one ekstremalnie wysoko wysuwane, aby zapewnić optymalne bezpieczeństwo także wysokim osobom oraz, w przypadku nieużywania, można je schować w oparcia tak, by prawie nie wystawały.

Przestrzeń bagażowa: Niezależnie od tego, które siedzenia w tylnej części kabiny zostaną złożone, zawsze w tym miejscu powstaje całkowicie płaska powierzchnia na bagaż. Jeżeli, przy użyciu mechanizmu obsługiwanego z łatwością jedną ręką, złożymy tylko siedzenia trzeciego rzędu, otrzymamy płaską powierzchnię o głębokości 1,3 metra. Pojemność przy załadowaniu do wysokości okien wynosi w tym przypadku 711 litrów. Dzięki łatwej do zamontowania siatce oddzielającej bagażnik można załadować Sharana po sam dach nie stwarzając zagrożenia dla pasażerów. Pojemność wzrośnie wtedy do 1.167 litrów.

Równie prosty w obsłudze mechanizm pozwala na pojedyncze składanie siedzeń drugiego rzędu. Także w tym przypadku powstaje płaska powierzchnia, która – zmierzona do oparć przednich foteli – ma długość 2,1 metra. Przy takim maksymalnym powiększeniu przestrzeni bagażowej pojemność wynosi do 2.297 litrów, przy załadowaniu po dach. Bagaż może być bezpiecznie unieruchomiony przy użyciu nowego systemu zarządzania ładunkiem. Składa się on z dwóch przesuwnych szyn teleskopowych zamocowanych w bocznych ścianach oraz z siatki. System ten obejmuje także inne elementy mocujące, które zabezpieczają na przykład torby ustawione przy bocznych ścianach.

« < 1 2 3 4 > »