X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

vw beetle 2011 dane techniczne

Strona główna -> Volkswagen -> Beetle -> 2 (2011-dziś)

 



Indywidualizacja Beetla. Beetle, Design i Sport. Nowy Volkswagen będzie oferowany na świecie w trzech wersjach wyposażenia: Beetle, Design i Sport. Każda wersja ma swój całkowicie odrębny charakter. Ponadto na poszczególnych rynkach położony będzie nacisk na różne parametry. Poszczególne parametry tych stopni indywidualizacji Volkswagen będzie przedstawiał na międzynarodowych prezentacjach. W ramach uzupełnienia trzech linii wyposażenia można jeszcze bardziej zindywidualizować Beetla korzystając z wyposażenia dodatkowego. Poniżej zestawienie najważniejszych elementów:

Reflektory bi-ksenonowe i diodowe światła dzienne. Po raz pierwszy Volkswagen oferuje Beetla z reflektorami bi-ksenonowymi. Moduł ksenonowy będzie otoczony po zewnętrznej stronie 15 diodami pełniącymi rolę świateł do jazdy w dzień i świateł postojowych.

Panoramiczny dach. Dach ten jest przeźroczysty i daje się podnosić i otwierać. Jego dokładna nazwa brzmi panoramiczny, podnoszony i rozsuwany dach szklany. Szklana powierzchnia dachu jest o 80% większa, niż u poprzednika. Izolujące termicznie szkło zatrzymuje 99% promieniowania UV i 92% ciepła.

Radio z CD oraz radio z nawigacją. New Beetle był dostępny wyłącznie ze specjalnie zaprojektowanymi dla tego modelu odtwarzaczami CD z radiem. System nawigacji nie był oferowany. W tej kwestii Volkswagen podąża teraz zupełnie inną drogą i oferuje dla nowego Beetla wszystkie systemy, które są dostępne także dla modeli takich jak Golf, Jetta czy Passat. Seryjnie w Beetlu montowany jest system audio RCD 310 z 8 głośnikami (z podwójnym tunerem). Najbardziej rozbudowanym systemem wśród sprzętu audio jest RCD 510 z wbudowaną zmieniarką CD, portem kart SD i ekranem dotykowym. Atrakcyjnym cenowo wariantem radia z nawigacją jest RNS 315 z 5-calowym ekranem dotykowym, (400 x 240 pikseli), odtwarzaczem CD, portem kart SD i podwójnym tunerem. Najwyższym modelem wśród systemów radia z nawigacją jest RNS 510 z takimi elementami, jak 6,5-calowy ekran dotykowy, odtwarzacz DVD, obsługa głosowa oraz port kart SD i twardy dysk 30 GB.

Zestaw Premium Audio Soundsystem firmy Fender. Każdy, kto choć trochę interesuje się muzyką rockową zna takie nazwiska, jak Jimi Hendrix czy Eric Clapton. Ten pierwszy grał, a ten drugi jeszcze gra na gitarach Fender. Teraz ten legendarny amerykański producent instrumentów muzycznych i wzmacniaczy, we współpracy z Panasonic, udostępnia swoje know-how na wyłączność marce Volkswagen. Beetla będzie można zamówić z systemem nagłośnieniowym Fender z dodatkowym głośnikiem Bass Box i mocą wyjściową 400 W. Kto zdecyduje się na system Fender otrzyma także regulowane nastrojowe oświetlenie wnętrza. Obok pośredniego oświetlenia obejmuje ono dwa świecące pierścienie wokół głośników w drzwiach. W Europie Beetle jest pierwszym samochodem z systemem nagłośnieniowym firmy Fender.

Keyless Access. Po raz pierwszy Beetle oferowany będzie z systemem zamykania i uruchamiania silnika Keyless Access, w którym niepotrzebny jest zamek w drzwiach i stacyjka. Po dotknięciu którejś z klamek przednich drzwi, system rozpoznaje uprawnienie dostępu na podstawie nadajnika w kieszeni lub torebce, odblokowuje auto i pozwala na uruchomienie silnika przez naciśnięcie przycisku Start-Stop. Aby zamknąć Volkswagena z zewnątrz, wystarczy dotknąć klamki w oznaczonym miejscu.

Maksymalne bezpieczeństwo. Volkswagen tworząc nowego Beetla stworzył jeden z najbezpieczniejszych samochodów zarówno pod względem bezpieczeństwa czynnego, jak i biernego. Naturalnie wszystkie Beetle posiadają elektroniczny program kontroli stabilności toru jazdy ESP, pasażerowie są chronieni zestawem sześciu poduszek powietrznych, a spawana w dużym stopniu laserowo i ocynkowana karoseria o sztywności 26.000 Nm/0 należy do najbardziej stabilnych w segmencie. Naturalnie, bo bezpieczeństwo jest najważniejsze.

« < 1 2 3 4 > »