X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

vw beetle 2011 dane techniczne

Strona główna -> Volkswagen -> Beetle -> 2 (2011-dziś)

 



Oryginalne wnętrze. Takiego kokpitu się nie zapomina. Kokpit Beetla jest niepowtarzalny, inny niż wszystkie, jest równocześnie „cool” i klasyczny, stworzony ze szczególną dbałością o detale. Tego kokpitu na pewno się nie zapomni.

Wszystko w zasięgu ręki i wzroku. Forma i kolorystyka lakierowanej lub karbonowej przedniej pokrywy tablicy rozdzielczej stanowi wizualny pomost do czasów pierwszego Garbusa, a mimo to nie jest retro. W Europie pokrywa ta w modelu podstawowym (Beetle) jest utrzymana zawsze w jednolitym czarnym kolorze, a w wersji Design – w kolorze nadwozia. Wariant Sport ma deskę rozdzielczą pokrytą materiałem przypominającym karbon (Carbon Fiber). Jednak obojętne, jaki będzie kolor kokpitu, kierowcy Volkswagena znajdą każdy element wyposażenia wnętrza z zamkniętymi oczami.

Okrągłe zegary przed kierowcą (obrotomierz, prędkościomierz, wskaźnik paliwa) przekazują wszystkie istotne informacje. W prędkościomierzu (na środku) znajduje się wyświetlacz wielofunkcyjny. Od wersji Design regulowane wloty wentylacji i zegary otoczone są chromowanymi pierścieniami. Dotyczy to także systemów audio i nawigacji, umieszczonych pośrodku deski rozdzielczej, optymalnie w polu widzenia kierowcy i otoczonych dwoma otworami wentylacji. Pod nimi znajdują się pokrętła wentylacji.

Powrót schowka na rękawiczki. Podobnie jak w pierwszych Garbusach, „nowy” - w zależności od wyposażenia - ma dodatkowy, wbudowany w pokrywę kokpitu schowek na rękawiczki, otwierany w górę (pokrywa standardowego schowka, również wbudowanego w kokpit, otwiera się w dół). Kolejnym, klasycznym elementem są opcjonalne, dodatkowe zegary powyżej systemu audio i nawigacji: wskaźnik temperatury oleju, stoper i wskaźnik ciśnienia doładowania. Nowością są także zaprojektowane specjalnie dla Beetla kierownice z lakierowanymi aplikacjami na ramionach. Detale te jednoznacznie uświadamiają pasażerom, że siedzą w Volkswagenie Beetle.

Chłodzony powietrzem Garbus. W Beetlu – można powiedzieć „trzeciej generacji” – zmieniono parametry ergonomii i wyposażenia wnętrza. Kierowca chłodzonego powietrzem Garbusa siedział bardzo nisko, w New Beetle przednia szyba była mocno przesunięta do przodu, natomiast w nowym Beetlu kierowca ma wrażenie, że znajduje się w coupé, w którym wszystko jest zorientowane właśnie na niego. Każda odległość jest dokładnie taka, jaka być powinna. Poza tym Volkswagenowi po raz kolejny udało się uzyskać jakość materiału, która zdecydowanie wykracza poza granice typowe dla tej klasy auta. Design, ergonomia, łatwość obsługi i jakość precyzyjne zazębiają się i tworzą nowe auto o najwyższym poziomie indywidualności.

Nowy Volkswagen Beetle jest zdecydowanie niższy. Beetle dzięki rezygnacji z wysklepionego dachu stał się z przodu bardziej płaski, niż poprzednik – wysokość wnętrza wynosi 1.044 mm zamiast 1.082 mm. Braku tych 38 milimetrów nie zauważą nawet pasażerowie o pokaźnej posturze, ponieważ w nowym modelu z tyłu, dzięki dłuższemu dachowi, pasażerowie mają teraz wrażenie znacznie większej przestronności. Wyraźnie zwiększył się także bagażnik, którego pojemność wynosi 310 litrów, a nie 209 litrów. Oparcie tylnej kanapy można składać w całości lub częściowo, a dzięki szeroko otwierającej się pokrywie bagaże można łatwo włożyć do bagażnika.

« < 1 2 3 4 > »