X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Opel Insignia - dane techniczne, wymiary, spalanie

Strona główna -> Opel -> Insignia -> 1 (2008-2013)

 



Jak pokazują wszystkie detale, Insignia jest wynikiem naszego dążenia do zaprojektowania samochodu, łączącego przyciągającą wzrok stylistykę, wyśmienitą dynamikę jazdy i innowacyjną technologię” powiedział Hans H. Demant, Dyrektor Generalny Adam Opel GmbH.

Insignia od początku była oferowana, zależności od wersji, z napędem na przednią oś i na cztery koła. Proaktywny i równomierny rozkład momentu obrotowego w systemie “Adaptive 4X4” nie tylko zapewnia optymalną trakcję, ale także zwiększa stabilność jazdy i dynamiczne prowadzenie. W Insigni z napędem na cztery koła, mechatroniczny system podwozia FlexRide mechatronic, dzięki Adaptive Stability Technology (technologii dostosowania toru jazdy), pomaga samochodowi dostosować się do aktualnych warunków jazdy i pozwala kierowcy wybrać ustawienia odpowiednie do jego nastroju. FlexRide jest dostępny również w wersji z napędem na przednią oś.

Insignia zadebiutowała w niespotykanie szerokim wyborze siedmiu rodzajów silników. Wszystkie spełniają normy emisji spalin Euro 5 i występują zarówno z manualną jak i automatyczną sześciobiegową skrzynią biegów. Cztery rodzaje silników benzynowych oferowane są od czterocylindrowej jednostki 115 KM do V6 o mocy 260 KM. Trzy nowe, 2 litrowe silniki diesla z bezpośrednim wtryskiem, będą dostępne z mocą wyjściową w zakresie od 110 do 160 KM. Później linia silników Insigni została uzupełniona o wersję EcoFLEX oferującą bardzo niską emisję CO2.

Insignia w wersji notchback i hatchback zadebiutowała 22 lipca 2008r. podczas London Motor Show, a do salonów trafiła na początku listopada 2008. Insignia została zaprojektowana w International Technical Development Center GM Europe w Rüsselsheim, w Niemczech, gdzie również jest produkowana. Zakłady w Rüsselsheim są jedną z najnowocześniejszych fabryk samochodów.
 
źródło: General Motors / Mototarget.pl

« < 1 2 > »