X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Mercedes-Benz Vito - dane techniczne, ładowność, silniki

Strona główna -> Mercedes-Benz -> Vito -> W639 (2003-dziś)

 



Nowe oblicze Vito. Nową "twarz" Vito cechują wyraziste rysy, łączące stylistykę aktualnie produkowanych pojazdów osobowych spod znaku gwiazdy ze znamionami mocy i odporności, właściwymi samochodom dostawczym. Atrapa chłodnicy jest podzielona dwoma płytkami, za którymi znajduje się utrzymana w sportowym stylu, czarna krata w romby. Atrapa chłodnicy jest obramowana nowymi, charakterystycznymi reflektorami, większymi niż w poprzednich wersjach. W obudowy reflektorów są teraz wbudowane seryjne światła dzienne z osobnymi źródłami światła oraz światła przeciwmgielne.


Nowość: reflektory bi-ksenonowe i światła dzienne LED. Dzięki zmodernizowanym reflektorom Vito nowej generacji jest opcjonalnie dostępny z kombinacją reflektorów bi-ksenonowych, świateł dziennych w technologii LED, światłami aktywnymi przy skręcie, funkcją statycznego doświetlania zakrętów i spryskiwaczami reflektorów. Światła aktywne przy skręcie działają przy prędkości do 70 km/h i są włączane dźwignią kierunkowskazów, natomiast funkcja doświetlania zakrętów jest uruchamiana w zależności od kąta skrętu kierownicy przy prędkości od 40 do 70 km/h.


Nowy, żłobiony zderzak podkreśla solidność i odporność. Przód Vito jest wyposażony w przebudowany zderzak z kratką, nawiązującą do atrapy chłodnicy i odporną żłobioną powierzchnią, akcentującą użytkowe walory samochodu. We wszystkich modelach Vito można zamówić zderzak lakierowany w kolorze nadwozia – wtedy jest gładki. Spore zmiany są widoczne również po bokach – od reflektorów aż po tył. Nowe stalowe błotniki są w pełni ocynkowane i osiągają najwyższą dokładność pasowania, co uwidacznia się precyzyjnym przebiegiem szczelin między elementami. Przekonstruowano lusterka boczne, zapewniające teraz więcej większe pola widzenia, z korzyścią dla bezpieczeństwa. Mimo to ich obudowy są mniejsze i tym samym bardziej eleganckie.
Wizerunek samochodu został też odświeżony nowymi kolorami: paleta aktualnie stosowanych lakierów korzystnie uzupełnia wygląd zewnętrzny Mercedes-Benz Vito.


Wielki plus: liczne warianty Vito. Koncern Daimler, tak jak do tej pory, oferuje Vito, jako jedyny model w swojej klasie od razu w trzech długościach nadwozia:
•Vito kompakt, długość 4763 mm, rozstaw osi 3200 mm,
•Vito długi, długość 5008 mm, rozstaw osi 3200 mm, przedłużony zwis tylny,
•Vito superdługi, długość 5238 mm, rozstaw osi 3430 mm, przedłużony zwis tylny.


Do tego dochodzą różne warianty tonażowe, kombinacje drzwi oraz wersja długa z wysokim dachem. Wszechstronny Mercedes Vito jest dostępny jako furgon, jako wersja osobowa z różnymi konfiguracjami foteli i w wersji określanej wewnętrznie jako Univan – czyli samochód stanowiący połączenie furgonu z wersją osobową.  Wszystkie trzy podstawowe warianty są dostępne w trzech długościach, a ofertę uzupełniają dostosowane do specyficznych potrzeb modele "branżowe" oraz rozmaite pakiety wyposażenia, przeznaczone dla najróżniejszych profilów eksploatacji. Zaletą wszystkich wariantów jest nieograniczona przydatność w codziennej eksploatacji. Mercedes-Benz Vito z napędem na tylne koła i normalnym dachem ma tylko 1,90 m wysokości, dzięki czemu można nim bez problemów wjeżdżać do garażu, na wielokondygnacyjne parkingi czy korzystać z normalnej myjni samochodowej. A za sprawą konstrukcyjnych walorów tylnego napędu również długie wersje Vito przekonują wyśmienitą zwrotnością.

 

źródło: Daimler

« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 > »